Ja ik ook......quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef Dejes het volgende:
Kwam ik ook pas na jaren achter.
En ik vond juist altijd zo'n stoer meisje.
Pino is een travestiet, dat zie je aan zijn boa.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ja ik ook......
Nu vraag ik me af, hoe het met Pino zit van sesamstraat
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:52 schreef VonHinten het volgende:
Waarom zat die altijd onder zijn neus te krabben btw? Ik dacht dat ie jeuk had van zijn beginnende snorretje..
Een Wikipedo.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Jaheur het volgende:
ja maar wie verzint er nou een viking met een jurk en een meisjesstem en langhaar.. stomme blinde tekenaar.
Misschien omdat het niet nederlands was en degene die de stem in moest spreken dacht dat een vrouwenstem dichter bij een jongetjesstem zit dan een mannenstem? Hoofdrolspeler Ash (jongetje) van Pokémon werd/wordt (weet niet of het nog op tv is) ook ingesproken door een vrouw.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Jaheur het volgende:
ja maar wie verzint er nou een viking met een jurk en een meisjesstem en langhaar.. stomme blinde tekenaar.
Muhaaarrgghhquote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef Dickbride het volgende:
AAARGH mijn jeugd wat doe je!!!! Ik heb dus al die tijd zitten geilen op een jongen
Wiki had een vriendinnetje met een jurk?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Jaheur het volgende:
Scherpquote:Op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wiki had een vriendinnetje met een jurk?
Nou dat beloofd watquote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef Dickbride het volgende:
AAARGH mijn jeugd wat doe je!!!! Ik heb dus al die tijd zitten geilen op een jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |