Kloptquote:
Dat is weer het andere uiterste. En die lopen trouwens ook mee.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel, de gothics. Ooit gezien hoe hard die uitgelachen worden?
Maar natuurlijkquote:Op maandag 17 juli 2006 15:33 schreef Kakakoka het volgende:
Ieder z'n ding, maar als mijn vriendin zo'n bril op d'r neus zet hook ik hem eraf
dus...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar daarom is het wel jammaah als je het mij vraagt. En wat de gothics betreft, tsja.. daar zeg je me wat. Maar mag toch hopen dat dat niet de enige mensen zijn die niet iets kopen omdat het 'in' is.
Dat is dan ook vrijwel onmogelijk gezien het feit dat vrijwel elke kledingwinkel dezelfde kleding verkoopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:37 schreef menininha het volgende:
[..]
dus...
je kan mij niet wijsmaken dat jij zo origineel in je kleding bent.
tenzij je voor echte vintage gaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat is dan ook vrijwel onmogelijk gezien het feit dat vrijwel elke kledingwinkel dezelfde kleding verkoopt.
Tsja je bent natuurlijk altijd gebonden aan hetgene wat de winkels aanbieden, of je moet alles zelf maken. En natuurlijk mag je dingen dragen die je mooi vindt, ook al is het toevallig 'in' .. Maar wat ik een beetje slap vind is dat die zonnebrillen er vorig jaar ook al wel waren, maar toen niemand ze droeg en nú ineens (nou het de mode is) iedereen met die dingen op de kop loopt.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:37 schreef menininha het volgende:
[..]
dus...
je kan mij niet wijsmaken dat jij zo origineel in je kleding bent.
Moeilijk he, die knipoog op het einde van de regel en dan denken: misschien is hij wel niet serieus ..quote:
Vintage is ook zoiets .. dat is ook ineens helemaal vét geworden (in de VS bijvoorbeeld, onder de 'sterren') en dan lopen er ook ineens weer heel veel mensen mee..quote:
ik had deze zonnebril vorig jaar ook al. heb een heel rijtje die ik elke zoveel tijd aanvul met een nieuwe. (ja ik weet het heb soort verslaving)quote:Op maandag 17 juli 2006 15:41 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Tsja je bent natuurlijk altijd gebonden aan hetgene wat de winkels aanbieden, of je moet alles zelf maken. En natuurlijk mag je dingen dragen die je mooi vindt, ook al is het toevallig 'in' .. Maar wat ik een beetje slap vind is dat die zonnebrillen er vorig jaar ook al wel waren, maar toen niemand ze droeg en nú ineens (nou het de mode is) iedereen met die dingen op de kop loopt.
Dan vraag ik mij af: loop je er mee omdat je ze zo mooi vind (wrm liep je er vorig jaar dan niet mee) of omdat het 'in' is en al je vriendjes en vriendinnetjes er ook mee lopen (en natuurlijk alle bling-bling peeps op tv).
I know, maar ik was de enige met zon zonnebril die reageerde..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:46 schreef VonHinten het volgende:
Ja oké was niet alleen een vraag die speciaal op jou gericht was, maar zeg maar iedereen die nu zo'n fok op de gok heeft...
of degene met zon zonnebril durven niet te reageren...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef VonHinten het volgende:
Hehe, Fok! is blijkbaar alternatiever dan ik dacht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |