Ik heb geen kabeltje die mijn telefoon met mijn computer kan verbinden en ik ben zuinig op mijn dure camera.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:10 schreef power_bram het volgende:
pics?
O, was jij die meid met dat strakke buikje, strakke tietjes, gouden haren en blauwe ogenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:11 schreef dafjedaf het volgende:
Oh sorry, ik had dit haltertopje net gevonden, je keek zo raar naar me dus ik dacht misschien was ie van jou?
Ja, en ik wou alleen maar even een praatje met je maken!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:13 schreef kansloze_dertiger het volgende:
O, was jij die meid met dat strakke buikje, strakke tietjes, gouden haren en blauwe ogen
Jah en ik kan je amandelen zienquote:
Ik keek naar je ogen en ik kon meteen niks meer uitbrengenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, en ik wou alleen maar even een praatje met je maken!
De wereld is niet zo gemeen hoor!![]()
quote:
Oh gezellig! Neem je dan een burqa mee, dan spelen we dat je ging kamperenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik keek naar je ogen en ik kon meteen niks meer uitbrengen
Ik kom nu naar je toe (met de camera)
vooral dan krijg ik geen onaardige opmerkingen of blikken...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef kansloze_dertiger het volgende:ik zie nu net dat mijn gulp open staat. Misschien loop ik al de hele dag zo
Daar kan ik niks aan doen, zo heeft God mij geschapen. Ik ga gewoonquote:Op maandag 17 juli 2006 17:10 schreef Natalie het volgende:
Of je kwijlt gewoon eens niet bij het zien van een beetje boob of buik. Dat kan ook nog. Je mag blij zijn dat de dames in kwestie je geen dreun verkopen
True, true.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
Een vrouw met een burqa is nog veel erger!
Als ik mijn gulp open zet en vlak onder jouw snufferd hou (zoals de hier bedoelde dames bij de heren met hun borsten doen) wordt het voor jou ook lastig om niet te kijken vrees ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:10 schreef Natalie het volgende:
Of je kwijlt gewoon eens niet bij het zien van een beetje boob of buik. Dat kan ook nog. Je mag blij zijn dat de dames in kwestie je geen dreun verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |