Ja, en daarom hebben alle dikke mensen eten als hobby, zijn ze allemaal niet sportief, en zijn alle sportieve mensen mager.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet vergeten dat dik zijn een keuze is he.
Die liegen om je ego niet de grond in te trappenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Serieus, niet iedereen vind een sixpack mooi, ik ben tevreden zoals ik nu ben, en mag zeggen dat ik nooit wat te kort kom qua aandacht
He euh, het is al warm genoeg hoor, shit zeg!quote:
Je moet niet overdrijven met dat mager he, gewoon slank maar voor de rest heb je het goed door.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, en daarom hebben alle dikke mensen eten als hobby, zijn ze allemaal niet sportief, en zijn alle sportieve mensen mager.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Die liegen om je ego niet de grond in te trappen
Niet zo zwaar serieus doen, daar is het te warm voor, echtquote:
Owkeequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet zo zwaar serieus doen, daar is het te warm voor, echt
whaaaaaa.. kan zo'n homotopic niet uitstaan...quote:
Offtopic!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:28 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
whaaaaaa.. kan zo'n homotopic niet uitstaan...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo.. ff wat verandering ingebracht!
Mee eens, maar we hebben het hier dan ook over uitersten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef erodome het volgende:
Tja, zeg nou zelf, wat is mooier...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Wat verschillende maatjes bierbuiken, of dit hieronder....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, ik ken het antwoord al, voor mezelf dan, ook al heeft mijn liefje geen sixpack en ik hem nooit in zou ruilen voor een sixpack
ik vind slank en afgetraind onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:24 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ach ik snap best dat er mensen zijn die op dik vallen.
Maar die grote grap dat slank en afgetraind niet aantrekkelijk isIk lach me elke keer weer suf.
Tja je moet toch wat zeggen, om een dik iemand nog enigzins tevreden te houden![]()
U riep?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:55 schreef vencodark het volgende:
Ik wil geen six-pack man maar gewoon een slanke man. Geen bierbuiken etc.Gewoon slank zonder al te veel gedoe. En een streepje haar van de navel naar beneden.
![]()
Sorry? Ze hebben het zichzelf aangedaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:19 schreef vencodark het volgende:
Ik haat bierbuiken. Niks sexy aan enzo. Sorry voor diegene.![]()
Volgens mij was het gros van de wereldbevolking daar al achter.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:30 schreef Dr.Death het volgende:
Even een uitleg voor sommigen:
Er zijn mensen die van six-packs houden en mensen die dat niet doen. Er zijn mensen die van grote borsten houden en mensen die dat niet doen. Er zijn mensen die op dikke mensen vallen en mensen die dat niet doen.
Echt waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |