Martijnquote:Op maandag 17 juli 2006 17:32 schreef Martijn85 het volgende:
If you compliment a guy on his six-pack, you'd better be talking
about his choice of beer.
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Martijn
Jij kijkt naar de sixpack van 12 jarigen ?
Haha altijd leuk dat jaloerse mannen zulke topics openen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
van die coastguards zeg maar![]()
Echte mannen dragen sixpacks bier in hun halterhemd over straat naar huis.![]()
Haha nog zoeen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef nozem het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat sommige jochies zich elke dag staan uit te sloven in de sportschool, teneinde een sixpack te verkrijgen om indruk te maken bij het vrouwelijk geslacht.
Dan blijkt dat heel veel vrouwen helemaal niet van sixpacks houden en nog liever een vent met een bierpens hebben. Jammer.
Serieus, niet iedereen vind een sixpack mooi, ik ben tevreden zoals ik nu ben, en mag zeggen dat ik nooit wat te kort kom qua aandachtquote:Op maandag 17 juli 2006 21:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Haha altijd leuk dat jaloerse mannen zulke topics openen.
[..]
Haha nog zoeen.
Ik weet wel wat ik moet lezen: Niet aantrekkelijk als je vriend een strakkere buik heeft dan jij...quote:Op maandag 17 juli 2006 21:51 schreef Isegrim het volgende:
Absoluut niet aantrekkelijk.Doe mij maar een lekker buikje.
Je vriend heeft een buikje zekerquote:Op maandag 17 juli 2006 21:51 schreef Isegrim het volgende:
Absoluut niet aantrekkelijk.Doe mij maar een lekker buikje.
Deze heeft zelfs dr gezicht met fitness getraind. Zelfs dr wangen zijn gespierd.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:03 schreef power_bram het volgende:
Vrouwen met een sixpack zijn erger...
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
of de afwezigheid van tietenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:44 schreef Dejes het volgende:
[..]
Deze heeft zelfs dr gezicht met fitness getraind. Zelfs dr wangen zijn gespierd.![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:53 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik moet lezen: Niet aantrekkelijk als je vriend een strakkere buik heeft dan jij...
Er worden nu eng-droge-superstrakke-sixpacks gepost om duidelijk te maken dat het niet mooi is.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |