Geen bierbuik hebben houdt niet in dat ze of mager of te gespierd zijn. Er is best een prima tussenweg te vinden.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:59 schreef kyraaa het volgende:
sexy, beter dan een gratenpak of een spierbundel
Dit staat in klaagbaak omdat zo'n viezerd het lef had mij op een date te vragen. De smeerlap.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef zoalshetis het volgende:
en waarom staat dit in klaagbaak?
komt dat door je aversie jegens de smaak van bier of heeft het met een vervelende ervaring uit je jeugd en een krat bierflesjes te maken?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef Dejes het volgende:
[..]
Geen bierbuik hebben houdt niet in dat ze of mager of te gespierd zijn. Er is best een prima tussenweg te vinden.
Maar de man met de echte bierbuik moet op minsters 50 meter afstand van mij blijven.![]()
hahahaquote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef Dejes het volgende:
Dit staat in klaagbaak omdat zo'n viezerd het lef had mij op een date te vragen. De smeerlap.![]()
Nou, post eens foto`s van jezelf, dan bepalen wij wel of hij een smeerlap was of niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef Dejes het volgende:
[..]
Dit staat in klaagbaak omdat zo'n viezerd het lef had mij op een date te vragen. De smeerlap.![]()
Haar vader stonk altijd erg uit zijn bek als hij der aanduwde.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
komt dat door je aversie jegens de smaak van bier of heeft het met een vervelende ervaring uit je jeugd en een krat bier te maken?
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, post eens foto`s van jezelf, dan bepalen wij wel of hij een smeerlap was of niet.
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, post eens foto`s van jezelf, dan bepalen wij wel of hij een smeerlap was of niet.
Wat nou? Voor een objectieve mening moeten we foto`s zien, bij voorkeur naakt,gezipt en van je tieten.quote:
Yeah right, dat was voordat je jezelf volvrat door je trauma van je pa die hierboven staatquote:Op maandag 17 juli 2006 14:08 schreef Dejes het volgende:
[afbeelding] <---- moi, in mijn zomerse jurkje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |