Welke actie van jezelf vind jij níet tof?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik vond het toch een toffe actie van mezelf!
[..]
Joh!quote:Dat was dus om me eruit te lullen.
quote:En om mensen een anti-climax-verhaal te laten lezen!![]()
Zonder op de link uit de quote te klikken, wist ik al waar je op doelde!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze snap ik nog steeds niet trouwens?
Zo'n topic heb ik ook eens geopendquote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat #503 Gevonden!
Toen deed ook niemand er iets aan..
Hij trapt er toch maar in 1quote:Op maandag 17 juli 2006 23:02 schreef Bupatih het volgende:
Net trapte Jump ook al in twee fotosoeps van mij.
Op MSN zei hij:quote:
Die koe is permanent OP-materiaal, me dunkt.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe kun je die nou overslaan?
Nee. Wat Bupa-aanbidding hier en daar. Usual stuff dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef Duiveltja het volgende:
Wat gemist hier?
Geen nieuwe neukroddels?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Wat Bupa-aanbidding hier en daar. Usual stuff dus.
Ik heb je in het fotoboek van Erik subtiel GOD genoemd.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Wat Bupa-aanbidding hier en daar. Usual stuff dus.
Ik snapte het al niet, en ik drufde niet naar Bupa's fobo te gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb je in het fotoboek van Erik subtiel GOD genoemd.
Hij heeft er niet meer op gereageerd.![]()
Dit is eng.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb je in het fotoboek van Erik subtiel GOD genoemd.
Hij heeft er niet meer op gereageerd.![]()
Je bent blind.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is eng.
Ik dacht, toen je dit postte, al: "Zul je zien dat Ovidius dat helemaal niet heeft gezegd."
Is het ook nog zo. [afbeelding]
Of ben ik blind?
Biogarde met Ratelslangetje.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook wishful thinking dat Bupa dat soort dingen weet.
Ik maak niet van die flauwe grappen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Sven, Ovi en ik hebben al zovaak dit soort grappen uitgehaald...
Bupatih, Sven en Ovidius zijn toch echt lachen, hè!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Oh, je bedoelde 'Dat moet je aan Bupatih vragen'.
Nou ja!
En toch dacht ik dus dat je zoiets helemaal niet had gezegd.Je kan gewoon niemand meer 'vertrouwen' hier.
Sven, Ovi en ik hebben al zovaak dit soort grappen uitgehaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |