Als dat zou werken zou iedereen 's avonds voor het naar bed gaan vragen om een aardbeving-vrije weekquote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef Frutsel het volgende:
Dit soort dingen moeten verboden worden als ik een weekendje weg ben..![]()
GEEN aardbevingen, ik had het nog zo gezegd![]()
5.1. de laatste toch?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Inmiddels zes naschokken, maar allemaal vijfjes. Niet spectaculair dus.
maar dit was niet op land.. Ik ben het met je eens dat het een flinke beving was.. maar zowel de kracht als de omstandigheden hebben gelukkig geen tsunami veroorzaakt.. dat bedoelde ikquote:Op maandag 22 januari 2007 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
7.3 op land had zeker tot vrijwel totale verwoesting geleid. een 6.3 op Java 8 maanden geleden is nog altijd geen prettig gezicht (woon er vlakbij)
Verkeersopstoppingen.. Wie stapt er in zijn auto bij zo'n waarschuwing? Lopend of, bij wijze van spreken, per fiets kom je in die paniek toch echt verder..quote:Op maandag 22 januari 2007 11:31 schreef Frutsel het volgende:
Novum/AP) - In de paniek die zondag in Manado op het Indonesische eiland Sulawesi uitbrak toen zich onder de Molukse Zee een krachtige aardbeving voordeed is een vrouw door een hartaanval om het leven gekomen en zijn vier personen gewond geraakt. Dat hebben ooggetuigen en overheidsfunctionarissen maandag meegedeeld. Een man brak een been toen hij van drie hoog uit een gebouw naar buiten sprong.
De beving had een magnitude van 7,3. Verscheidene gebouwen in Manado liepen scheuren of andere schade op. Een tsunamiwaarschuwing van het Indonesische seismologisch instituut leidde tot verkeersopstoppingen aan de kust, maar de vloedgolf waarvoor gevreesd werd bleef uit.
zien? liggen ze op straat dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Paniek en schade zeker, maar maar 1 dode voor zover ik kan zien.
Je moest eens weten hoe ze hier een 'evacuatie' in gang zetten. Vrachtwagens worden op de doorgaande weg vol geladen met mensen, motoren met families erop schieten voorbij en er staat her en der een agent op z'n fluitje te blazen. Vrijwel een normale situatie hier, alleen dan met een golf onderweg.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:54 schreef addie het volgende:
[..]
Verkeersopstoppingen.. Wie stapt er in zijn auto bij zo'n waarschuwing? Lopend of, bij wijze van spreken, per fiets kom je in die paniek toch echt verder..
dat verklaart wel de chaosquote:Op maandag 22 januari 2007 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe ze hier een 'evacuatie' in gang zetten. Vrachtwagens worden op de doorgaande weg vol geladen met mensen, motoren met families erop schieten voorbij en er staat her en der een agent op z'n fluitje te blazen. Vrijwel een normale situatie hier, alleen dan met een golf onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |