Nee, dat kunnen ze niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:42 schreef Hakbar het volgende:
Kunnen die sukkels niet opletten?!!?!?!?!!?!!
ik zie hem toch duidelijk zittenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
HAHA![]()
![]()
![]()
.
Ál dat bloed *spuit spuit spuit*![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Géén kop![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
*fladder fladder fladder*
[afbeelding]
*POEF...poefpoefpoefpoef*
[afbeelding]
*JEEEUUUUJJJ Olé olé olééééé![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee tuurlijk niet. Maar het is wel vaag dat een rubberbootje een eend onthoofd. Vooral met die snelheild.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:19 schreef Cinch het volgende:
Je rijdt toch ook niet met je fiets over iemand heen met de gedachte, ach daar gaat ie toch niet dood aan.
...
de schroef denk ik...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar het is wel vaag dat een rubberbootje een eend onthoofd. Vooral met die snelheild.
Je kan de nek van een eend met je duim breken, dus erafhalen zal vast ook niet zo moeilijk gaan, en trouwens, die rubberdingen kunnen nog best snel gaan hoor, en de schroef kan schade aanrichtenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar het is wel vaag dat een rubberbootje een eend onthoofd. Vooral met die snelheild.
Tuurlijk niet, kuteenden altijd....quote:Op maandag 17 juli 2006 13:30 schreef Cinch het volgende:
[..]
Je kan de nek van een eend met je duim breken, dus erafhalen zal vast ook niet zo moeilijk gaan, en trouwens, die rubberdingen kunnen nog best snel gaan hoor, en de schroef kan schade aanrichten![]()
Het gaat gewoon om het principe, je vaart toch niet over een levend wezen heen wat jou niets heeft misdaan![]()
Maar ik weet bijna zeker dat je het hier mee eens bent
zeg je dat ook bij de chinees?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kuteenden altijd....
Nee, daar zeg ik kutchinezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |