quote:
Oh ja. Daar was ik zelf echt niet meer op gekomen.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:56 schreef dndiek het volgende:
Laguna Inc.
dndiek +1quote:Op maandag 17 juli 2006 18:56 schreef dndiek het volgende:
Laguna Inc.
Bruce Springsteen?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:36 schreef knillis het volgende:
Van welke artiest was Christiane een grote fan voordat ze zijn platen verkocht voor drugs?
Ik dacht echt dat het Bruce Springsteen wasquote:Op maandag 17 juli 2006 19:47 schreef knillis het volgende:
Een van zijn bijnamen is : thin white duke
Eigenlijk David Robert Jones, maar ik ben in een goede buiquote:Op maandag 17 juli 2006 19:59 schreef knillis het volgende:
David jones
Nou, ik vind drie vragen over hetzelfde onderwerp niet 'algemeen' meer.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef knillis het volgende:
Zal ik de vraag veranderen dan?
Ik vind het niet ergquote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef k_man het volgende:
Nou, ik vind drie vragen over hetzelfde onderwerp niet 'algemeen' meer.
Dat is helemaal erg.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg![]()
Er zijn wel vaker vervolgvragen, en dan vooral sport (voetbal)![]()
Hmmm, misschien moet je het punt maar aan Homdeck toekennen. Want die eerste titel heb ik toch echt wel fout. Ik was namelijk in de war met die van Oasis (die dus wel Heathen Chemistry heet).quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef knillis het volgende:
Eigenlijk is het enkel Heathen, Alladin Sane, maar omdat je life on mars kende is het je vergeven
quote:
er was een sherpa bij maar ik bedoel de meneer uit Nieuw-Zeelandquote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef wyccie het volgende:
Is het één van de Nepalese gidsen?
Een Sjerpah?
Ja die was hetquote:Op maandag 17 juli 2006 20:23 schreef dartfanaat het volgende:
Weet alleen z'n naam (tenminste, ik denk 'm te weten) Jaartal niet.
Ik dacht dat het Edmund Hillary was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |