Yhey!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:21 schreef dartfanaat het volgende:
Asmodian +1
quote:I'm here tonight to present the award everyone's been waiting for: best movie. This award holds a special place in my heart because next year I'll be winning it for Snakes on a Plane. Now I know, I know that sounds cocky, but I don't give a damn. I'm guaranteeing that Snakes on a Plane will win best movie next year. Does not matter what else is coming out. New James Bond... no snakes in that! Ocean's 13... where my snakes at? Shrek the Third... green, but not a snake. No movie shall triumph over Snakes on a Plane. Unless I happen to feel like making a movie called Mo' Motha-fuckin' Snakes on Mo' Motha-fuckin' Planes."
De LPF wou haar niet in de fractie hebben, maar ik denk wel dat ze op de lijst staat voor novemberquote:Op maandag 17 juli 2006 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ze afgesplitst van LPF? Moet het nieuws weer eens volgenEn nu moet ik echt rennen
![]()
Inderdaad, da's dus wel Samuel L. Jackson!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef Berkery het volgende:
Samuel L. Jackson denk ik
Wel genomineerd, maar niet gewonnen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:55 schreef Asmodian het volgende:
Oeh, was 81 niet het jaar van Raiders of the Lost Ark?
Oh ja, tuurlijk. Was het dan Chariots of Fire?quote:
Asmodian + 1quote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Was het dan Chariots of Fire?
Woop!quote:
Dat is dan geen verkeerde gokquote:Op maandag 17 juli 2006 15:22 schreef dartfanaat het volgende:
Gokje: Nixon
ik twijfelde, maar durfde het erop te wagen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is dan geen verkeerde gok
dartfanaat +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |