Geen idee, maar ik googlede wat op "lunettes", en toen kwam ik deze tegen. Ik vond het nog best een puike plaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wie is dat in je icoontje Chowi?
Wat staat daar jouwerzijds tegenover?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:21 schreef Ripley het volgende:
Veel plezier Joene
Men, ik heb zin in vakantie en niks doen volgende week
En ik heb gelukkig ook al een vrijwilliger die eindelijk mijn plafonnieres gaat ophangen, het licht in de WC aansluiten en mijn spiegels ophangen en zo
Een baco. Meen je dat echt?quote:
Ja, daar houdt ie vanquote:
En welke handeling is dat precies? Ik ben niet zo thuis in die "breezah-bedanktaal".quote:
Ik ben al uit de breezer leeftijd, JK. Bij ons thuis is dat gewoon een bacardi-cola. Ik mag hem wel koppelen aan een klein, tenger, stil en meegaand meisje als wederdienst. Dus als jullie nog iemand weten?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En welke handeling is dat precies? Ik ben niet zo thuis in die "breezah-bedanktaal".
Húúú, "mensen" en "aardig zijn" in één zin.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daar houdt ie van
Hey, ik ben aardig tegen mensen en soms blijkt dat achteraf best handig. Meestal niet trouwens
Ja, het is een overschat concept hoor. Het heeft tot nu toe weinig meer opgeleverd dan veel blutheid, gratis concertkaartjes en een gratis klusjesmanquote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Húúú, "mensen" en "aardig zijn" in één zin.
Nu ja, het is niet zo dat ik gewoon een kratje van dat spul open kan trekken.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ben al uit de breezer leeftijd, JK. Bij ons thuis is dat gewoon een bacardi-cola. Ik mag hem wel koppelen aan een klein, tenger, stil en meegaand meisje als wederdienst. Dus als jullie nog iemand weten?
Ik bezit geen van die vier eigenschappen, eigenlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben al uit de breezer leeftijd, JK. Bij ons thuis is dat gewoon een bacardi-cola. Ik mag hem wel koppelen aan een klein, tenger, stil en meegaand meisje als wederdienst. Dus als jullie nog iemand weten?
Tof.quote:
Het is natuurlijk wel een baco-drinker.quote:
mits aircoquote:
Ik zal even vragen of een potige donkerblonde kerel met een grote bek ook goed isquote:
Je zegt ook vaker ja?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:32 schreef Ripley het volgende:
Ja, het is een overschat concept hoor. Het heeft tot nu toe weinig meer opgeleverd dan veel blutheid, gratis concertkaartjes en een gratis klusjesman
Whehehehequote:Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zal even vragen of een potige donkerblonde kerel met een grote bek ook goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |