Nou voor 1500 euro een apk gekeurde jag !quote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens de tekst onder de foto's leveren ze alle auto's af met APK trouwens.
Dus ook die Jag.
Kunnen daar wel kinderzitjes in op een veilige manier?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:00 schreef GI het volgende:
En daarbij hebben wij al een oldtimer jaguar in de familie, ik wil over een x aantal jaar een ford transit bus uit de jaren zestig aanschaffen.
Ook mooi ja !quote:Op maandag 17 juli 2006 15:00 schreef GI het volgende:
Het is wel een tempting iets.
Jammergenoeg heb ik nu geen tijd of geld om iets dergelijks te doen.
En daarbij hebben wij al een oldtimer jaguar in de familie, ik wil over een x aantal jaar een ford transit bus uit de jaren zestig aanschaffen.
Het zal wel een multipla worden danquote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kunnen daar wel kinderzitjes in op een veilige manier?
Die zijn echt LELIJK sje weet.quote:
Een multipla is voor mannen die net zoveel verstand van autos hebben als van plassen, hetgeen ze zittend doenquote:
Oei MOOIquote:
Ah, de uitgelezen keuze voor soccermoms.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef GI het volgende:
Een multipla is voor mannen die net zoveel verstand van autos hebben als van plassen, hetgeen ze zittend doen
Ik rij over een maandje of 2 (3) een volvo xc70
Joah, of een T2 Westfalia.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:05 schreef Joene het volgende:
Oei MOOI
Zon volkswagen T1 lijkt me trouwens ook helemaal gaaf.
idd die oude volksWAGEN boesjes zijn hendig sjiek duur gewordenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Joah, of een T2 Westfalia..
Die benne echter schier onbetaalbaar..
Voor een beetje knappe T3 betaal je tegenwoordigs al 5000 euro.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:08 schreef Joene het volgende:
idd die oude volksWAGEN boesjes zijn hendig sjiek duur geworden
Laat staan de T1 of T2quote:Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor een beetje knappe T3 betaal je tegenwoordigs al 5000 euro.
Wieringen men !quote:Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Teksel?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wieringenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook mooi!
Veel plezier daar dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |