Het is voor mij te lang geleden, dus de potentiele risico's van het puniken zijn mij onbekend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:52 schreef -B- het volgende:
En in je vinger als je niet goed op let en stevig doowduwt.
Nu weten we meteen waar dat naief in de nickname voor staat.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:49 schreef GI het volgende:
[..]
Heb je het topic verder wel gelezen ?
Nee he, geeft niet hoor. Ga je nu weg?
Ze zijn vergelijkbaar met die van vingerverven en ik kan het weten. Ik heb laatst nog m'n hele huis gevingerverft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is voor mij te lang geleden, dus de potentiele risico's van het puniken zijn mij onbekend.
E.e.a. in het kader van onthaastingstherapie?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef -B- het volgende:
Ze zijn vergelijkbaar met die van vingerverven en ik kan het weten. Ik heb laatst nog m'n hele huis gevingerverft.
Dwangarbeid.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
E.e.a. in het kader van onthaastingstherapie?
Correct Q.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef Q. het volgende:
-B-.
Pff, zo koud. Ik mag de handschoenen wel aan doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En morgen woensdag!. En dan wordt het 35 graden!
!
Wel vingertoploze, me dunkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:14 schreef Chowi het volgende:
Pff, zo koud. Ik mag de handschoenen wel aan doen.
Nee, dat laat ik dan gewoon door iemand anders afhandelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel vingertoploze, me dunkt.
Voor easy acces.
Ah. Een slimme meid is op haar komen voorbereid.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Nee, dat laat ik dan gewoon door iemand anders afhandelen.
Dat ben ik. Een slimme meid.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah. Een slimme meid is op haar komen voorbereid.
Immers.
Look at the size of your brains!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:26 schreef Chowi het volgende:
Dat ben ik. Een slimme meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |