zoooo irritant is dat!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Fuck, moet nu een collega interviewen voor het personeelsblaadje.
Tsss hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Je zal wel weer de nodige drank hebben verwerkt
Nou, niks mis met een beetje punniken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben dan , punniken ?
punniken wordt ook wel vinger-haken genoemdquote:
Klinkt pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
punniken wordt ook wel vinger-haken genoemd
Dromen over een kamp , wow !quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Tsss hoe kom je erbij
Ik moet gewoon niet meer 2 ochtenden tot 6 uur zitten ouwehoeren en er om 8 uur weer uitmoeten, dan gaat niet meer als je eeuwig 38 bent
Ik droom 's nachts nog wel over het kamp !
Nou persoonlijk doe ik liever aan sex dan.quote:
Eensch. Maar nu heb ik het niet over de uitvoer van een daad die sexueel van aard is, enkel het praten erover. Sex Is altijd goed. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou persoonlijk doe ik liever aan sex dan.
ook het praten erover is beter dan het praten over een punniklint.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch. Maar nu heb ik het niet over de uitvoer van een daad die sexueel van aard is, enkel het praten erover. Sex Is altijd goed. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Niet! Vingerhaken kun je zonder iets doen en punniken heb je zo'n punnik paddestoel voor nodig!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
punniken wordt ook wel vinger-haken genoemd
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ook het praten erover is beter dan het praten over een punniklint.
Ja, ik plan om na deze baan professioneel punniker te worden inderdaadquote:
Op zich wel een gat in de markt natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:45 schreef Ripley het volgende:
Ja, ik plan om na deze baan professioneel punniker te worden inderdaad
Misschien kan ik een combi maken, dat ik zelf een programma over punniken bedenk en dat dat dan de nieuwe big brother wordt of zoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op zich wel een gat in de markt natuurlijk.
Heb je het topic verder wel gelezen ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik snap niet dat iemand een topic over vingeren opent.![]()
De meeste meisjes laten topics als dit snel links liggen volgens mij.
Dat heeft niet alleen met ordinair te maken.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ja rakkers, willen jullie niet meer van die platte vingertopics openenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ja! Ja! Ja! Het Nederlands Kampioenschap Puniken live op teevee!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:48 schreef Ripley het volgende:
Misschien kan ik een combi maken, dat ik zelf een programma over punniken bedenk en dat dat dan de nieuwe big brother wordt of zo![]()
Het resultaat is hetzelfde tocj?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet! Vingerhaken kun je zonder iets doen en punniken heb je zo'n punnik paddestoel voor nodig!
En waarom weet ik dit!
Hoi JM
De Nationale Punnik Testquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja! Het Nederlands Kampioenschap Puniken live op teevee!
Ach man, je bent zelf een vingerende rakker.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:49 schreef Ripley het volgende:
Ja rakkers, willen jullie niet meer van die platte vingertopics openen
En in je vinger als je niet goed oplet en stevig doorduwt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op zich wel een gat in de markt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |