abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:19:30 #151
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_52224253
lol wat hebben we gemist?
phluphy for president!
pi_52224615
Jezus dat filmpje van dat duitse ventje die Unreal tournament speelt.
Tering echt het vaagste wat ik in tijden gezien heb, echt die spoort van geen kanten.
Echt preventief ruimen dit soort gevallen, en als dat niet gaat preventief stereliseren.
Ditr soort moet echt geen nakomelingen krijgen , dan krijgen we nieuwe Hitlertjes.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 12:45:27 #153
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52225004
Aangezien we nu een centraal WoW-klaagtopic hebben hier maar even een re-post

Overigens moet ik zeggen dat het uiteraard grote bullshit is dat iedereen die WoW speelt automatisch een verslaafde nerd is. Tuurlijk heb je mensen die er teveel in op gaan en alleen maar over het spel lullen. Iets waar ik me, net zoals aan die mensen die de hele dag alleen maar over voetbal kunnen lullen en flippen wanneer ze een wedstrijd missen, soms best aan kan storen ja. Maar zoals ik hiermee eigenlijk al probeer aan te geven: dit is niet typisch iets specifiek voor Warcraft geldt... Je zal simpelweg altijd mensen blijven hebben die teveel opgaan in hun hobby.

Als ik kijk naar de tijd dat ik nog endgame instances deed: in de guilds waar ik zat had een groot deel v/d mensen gewoon een goede baan, vrouw en kinderen, iets wat veel v/d over WoW-klagende pubers nog maar moet zien te bereiken en naar mijn idee niet echt prototype sociaal- & contactgestoorde nerd.

Het raiden begon in beide guilds waar ik in zat ook gewoon om 10 uur 's-avonds en duurde tot maximaal 1 uur 's-nachts. Gangbaar was dat je dit dan zo'n 3x per week deed. Ik praat hier dan over het wat meer intensieve gamen en vind dit zelf al vrij veel, maar dan nog kun je mij niet wijsmaken dat hierdoor een sociaal leven opeens niet meer mogelijk is. Ik denk dat dit qua tijd vergelijkbaar is met elke andere serieuze hobby (voorbeeld dat al vaker gegeven is: voetbal... denk aan 2x in de week trainen + 1x een wedstrijd i.c.m. reistijd). En uiteraard zijn er genoeg WoW-spelers die minder spelen (en uiteraard ook genoeg verslaafden die het vaker spelen).

Al met al kun je simpelweg niet concluderen dat het gros v/d WoW-gamers bestaat uit contactloze nerds zonder verder sociaal leven. Het klinkt natuurlijk leuk, dus als je er voldoening uit haalt en/of jezelf er beter door voelt zal ik je vooral niet tegenhouden.... Maar het is uiteraard wel gewoon gelul in de ruimte en wellicht een poging om jezelf wat 'cooler' te voelen.
Krekker is de bom!
pi_52225170
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:32 schreef ELdudeness het volgende:
Tering echt het vaagste wat ik in tijden gezien heb, echt die spoort van geen kanten.
Echt preventief ruimen dit soort gevallen, en als dat niet gaat preventief stereliseren.
Ditr soort moet echt geen nakomelingen krijgen , dan krijgen we nieuwe Hitlertjes.
Ik neem aan dat je vast wel eens heb gehoord over de 40 man raids in wow, hier is zo'n raid met een leider die dan op ventrilo praat over wat ze moeten doen.

Geluid is echt, animatie hebben ze er maar bijgemaakt.

http://www.wowcentral.com/download/onyxiawipe.swf
pi_52225235

Sad
pi_52225285
Ow nog 2

pi_52225301
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:32 schreef ELdudeness het volgende:
dat is nep.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52225488
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 12:54 schreef roburt het volgende:

[..]

dat is nep.
Nah, het zou zomaar echt kunnen zijn
pi_52225945
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Edwinuss het volgende:

[..]