zoals?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef menininha het volgende:
Je mag wel wat voor mij doen?
ik heb nog wat afwas staanquote:
hey, net mocht ik nog een vrouwpersoon helpen en nu is het ineens opgeslagen naar een manspersoon.. damnquote:Op maandag 17 juli 2006 12:34 schreef Melkuniels het volgende:
[..]
je mag wel het een en ander aan mijn site stylen
pak een krantje, glaasje icetea erbij en lekker buiten in het zonnetje zittenquote:
hoe werkt dat remote desktop?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:02 schreef Kakakoka het volgende:
Zit ook al vier uur lang te lamballen .. Wil best werken begrijp me niet verkeerd maar er is gewoon niks te doen .. 0 reparaties .. zucht ..
Zit nu maar te pokeren via remote desktop op mijn pc thuis, extra centjes verdienen
Poort 3389 opengooien op je router en jequote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef unstoppablemark het volgende:
[..]
hoe werkt dat remote desktop?![]()
`quote:Op maandag 17 juli 2006 13:10 schreef unstoppablemark het volgende:
[..]
hoe werkt dat remote desktop?![]()
Tot je net een vette full house flush hebt en dan pleurt je rdp eruitquote:Op maandag 17 juli 2006 13:02 schreef Kakakoka het volgende:
Zit ook al vier uur lang te lamballen .. Wil best werken begrijp me niet verkeerd maar er is gewoon niks te doen .. 0 reparaties .. zucht ..
Zit nu maar te pokeren via remote desktop op mijn pc thuis, extra centjes verdienen
www.logmein.com is ook een tip.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:18 schreef Kakakoka het volgende:
[..]
`
Heb thuis een Windows server staan (kan ook met gewoon xp) en dan gebruik ik de externe bureaublad verbinding ..
Je kunt ook iets als Realvnc gebruiken .. Werkt mooi, op je werk zien ze alleen dat je verbinding maakt naar een ip-adres maar ze kunnen niet zien wat je uitspookt (browsen, msn, poker etc.)
Tsja, disconnection risico's loop je altijd ..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Tot je net een vette full house flush hebt en dan pleurt je rdp eruit
Die ken ik nog niet, eens even checken ..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:24 schreef vosss het volgende:
[..]
www.logmein.com is ook een tip.
Gratis registreren en je komt door alle firewalls heen zonder poespas met poorten opengooien etc.
Ze hebben ook een betaalversie dat je printer en filesharing en meer van dat soort spul kunt doen.
Werkt prima
glaasje icetea is bij de hand, alleen m'n baas zit tegenover me dus in het zonnetje zitten zal wel niet gewaardeed wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:00 schreef kollie het volgende:
[..]
pak een krantje, glaasje icetea erbij en lekker buiten in het zonnetje zitten![]()
Is er niet een online spelletje wat we allemaal tegen elkaar kunnen doen?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:50 schreef kyraaa het volgende:
gaap... nog meer leuke dingen te doen?
verveel me ook al zo erg
Heb gisteren toevallig op de rommelmarkt nog een Zapper/Gun meegenomen omdat die van mij stuk was! Net zo relaxedquote:Op maandag 17 juli 2006 14:06 schreef kyraaa het volgende:
boter kaas en eieren spelen?
ik wou dat ik mn ouwe nintendo nog had...
zag net plaatje van duck hunt... lache spelletje
dan kom ik weer 15 minuten door
En ben jij de enige die zich zit te vervelen? Of je collegas ook?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:14 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik verveel me helemaal kapot op het werk. om 9:05 was ik alweer klaar met het lezen van mijn mail (of eigenlijk het weggooien van de spammail), was om 9:00 begonnen.
vanaf dat moment zit ik maar een beetje te internetten.... gaap...saai...nog maar 5 uur te gaan
nog iemand internet tips
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:17 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
dan gaf ik je een pets, moet je eens raden waar
ik ben een 'bedrijfsvreemde' afdeling. m.a.w. ik kan ze niet helpen, want ik doe iets heel anders en kan ook niet wat zij doen. zij hebben het overigens allemaal erg drukquote:Op maandag 17 juli 2006 14:16 schreef Zombine het volgende:
[..]
En ben jij de enige die zich zit te vervelen? Of je collegas ook?
Ga ze helpen als ze druk zijn, of installeer anders even unreal tournament en ga lannen![]()
Hier ben ik weer... je mag een eitje voor me bakkenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef menininha het volgende:
Je mag wel wat voor mij doen?
U vraagt wij draaien, heb net een ei kapot geslagen op mijn voorhoofd ..quote:Op maandag 17 juli 2006 14:20 schreef menininha het volgende:
[..]
Hier ben ik weer... je mag een eitje voor me bakken
Hier ook, kan een ei bakken op mn buik.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:24 schreef Kakakoka het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien, heb net een ei kapot geslagen op mijn voorhoofd ..
God .. wat is het hier warm
Dan maar een gezellig potje unreal tournament tegen botsquote:Op maandag 17 juli 2006 14:19 schreef Dick-Schaffa het volgende:
[..]
ik ben een 'bedrijfsvreemde' afdeling. m.a.w. ik kan ze niet helpen, want ik doe iets heel anders en kan ook niet wat zij doen. zij hebben het overigens allemaal erg druk
klaarquote:Op maandag 17 juli 2006 14:34 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ik ga wat oude hardware dat hier nog ligt maar op marktplaats plaatsen, hopelijk gaat dit tot 5 uur duren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |