Je vader had hem al toen jij nog niet eens was geboren, loserquote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef Fatality het volgende:
haha ik heb m allang, loser
dat weet je nietquote:Op maandag 17 juli 2006 12:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je vader had hem al toen jij nog niet eens was geboren, loser
Je bent in 1986 geboren, dus LANG kan je 'm niet hebben, loser.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef Fatality het volgende:
haha ik heb m allang, loser
Feest? Ik heb ook een puntenrijbewijs maar dat zal me echt jeuken. Zolang je niet gaat rijden als een superdebiele strontmongool voel je totaal niets van dat puntenrijbewijs.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Over minder dan een jaar ben ik eindelijk van m'n puntenrijbewijs af.![]()
Zo'n uitspraak geeft in ieder geval aan dat je in ieder geval geestelijk niet in staat bent tot het (normaal) besturen van een motorvoertuigquote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Over minder dan een jaar ben ik eindelijk van m'n puntenrijbewijs af.![]()
bijna, krijg die van mn broerquote:
bedanktquote:
Jawel hoor,quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Zo'n uitspraak geeft in ieder geval aan dat je in ieder geval geestelijk niet in staat bent tot het (normaal) besturen van een motorvoertuig
Oftewel: word volwassen![]()
True true.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Feest? Ik heb ook een puntenrijbewijs maar dat zal me echt jeuken. Zolang je niet gaat rijden als een superdebiele strontmongool voel je totaal niets van dat puntenrijbewijs.
Twee weken, pauper. Niet 2 week. Twee is meervoud.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef aaipod het volgende:
Ik ben er helemaal zat van. Ik wil gewoon me rijbewijs gvd. Moet nog 2 week wachte op me examen en dit noemen ze een 'spoedopleiding'
ik vind jouw een Gordonpijper!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |