Taalpuristquote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef Gauge het volgende:
Het correcte woord is paranoïde, niet paranoia
Mensenvrees?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Echt, zulke mensen neem ik uit principe niet op.
het ergste vind ik nog dat ze bij me komen klagen waarom ik ze niet terugbel als ik een oproep gemist heb. Alsof je de enige bent die anoniem belt...quote:Op maandag 17 juli 2006 11:55 schreef Showtime het volgende:
Wat is het doel ervan, zijn ze bang dat de ander misschien niet opneemt wanneer ze zien wie het is. Dan ben je wel paranoia, het is gewoon onhandig wanneer mensen hun nummermelding uit hebben gezet. Ze bellen op, je bent net te laat met opnemen en dan weet je dus niet wie je heeft gebeld. Ik wil niet wachten tot ze nog eens bellen, ik wil direct zien wie me gebeld heeft.
Pfff, dat is helemaal irritant ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:02 schreef Kresj het volgende:
het ergste vind ik nog dat ze bij me komen klagen waarom ik ze niet terugbel als ik een oproep gemist heb.
9 van de 10 keer dat ik oppak krijg ik te horenquote:
Nummerweergave, is uit de eerste post wel duidelijk af te lezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
heb je het nu over mensen die hun nummermelder, of nummer weergave hebben uitgezet
datz zijn 2 verschillende dingen
nee het slaat gewoon nergens op. Als ik ff niet opneem kan ik toch ook niet terugbellen? En het is gewoon fijn om te zien wie er belt.quote:
maar niet uit de TTquote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef Showtime het volgende:
[..]
Nummerweergave, is uit de eerste post wel duidelijk af te lezen.
Mocht er een mod langskomen, als die het ff wilt aanpassen thnx.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
maar niet uit de TT
Bij een arts kan ik het goed begrijpen, maar wanneer iemand anders zonder zo een reden het doet kan ik me er aan irriteren. En dan vraag je waarom ze het doen, en dan hebben ze niet echt een reden of durven zich er niet over uit te spreken.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef TR08 het volgende:
Ik ken er genoeg die dat met goede reden doen. Mijn schoonvader is huisarts bijvoorbeeld, als mensen zijn mobiele nummer hebben gaan ze voor ieder kutwissewasje op zijn mobiel bellen, ook buiten diensttijd.
Dat is wel lekker handig als vrienden je vanuit het buitenland proberen te bellen. Dan wordt die herkenning meestal geblokkeerd namelijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:09 schreef nicket84 het volgende:
Ik neem nooit op als er onbekend wordt gebeld.
Omgekeerd is het ook wel irritant. Collega's die niks inspreken. Herkenning uit hebben en dan kwaad worden dat je niet terug belt. Voor bijde kanten van het verhaal is er wel wat te zeggen dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef TR08 het volgende:
Ik ken er genoeg die dat met goede reden doen. Mijn schoonvader is huisarts bijvoorbeeld, als mensen zijn mobiele nummer hebben gaan ze voor ieder kutwissewasje op zijn mobiel bellen, ook buiten diensttijd.
Zo zijn er wel meer mensen die een functie hebben waar veel mensen gebruik van willen maken. Als je dan niet de nummerherkenning uit zet word je op termijn door meer mensen gebeld dan je lief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |