Ja sorry, ben zoooo blij dat het nu (bijna? dat zul je net zien) werkt!!quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand deze skill al unlocked?
[afbeelding]
rofl, elite skill ook nogquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:04 schreef Leatherneck het volgende:
Iemand deze skill al unlocked?
[afbeelding]
Luxon 15k armor bedoel je? Die kun je maken als je Gyala Hatchery hebt gehaald. Voor Kurzick 15k moet je Eternal Grove hebben gehaald.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Borreke het volgende:
[..]
rofl, elite skill ook nog
Btw, de warrior ascended luxon armor
Kun je die in Factions krijgen? Want ik zie allemaal plaatsjes die ik niet ken
oe daar ben ik bijna met mijn assassinquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Luxon 15k armor bedoel je? Die kun je maken als je Gyala Hatchery hebt gehaald. Voor Kurzick 15k moet je Eternal Grove hebben gehaald.
Hoeveel Luxon Faction heb je op nu al Borreke?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
oe daar ben ik bijna met mijn assassin
Als je meerdere characters hebt, kun je die 10000xp maar 1 keer halen en dan met alle chars die quest reward halenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Borreke het volgende:
1,1k kurzick en 4,6k luxon
Ik ga pas donaten als al mijn Characters in Cavalon en Houze zu Heltzer zijn. Geen zin om elke keer weer die 10k Faction te farmen aan beide kanten. Nog 3 char te gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef DarkY.NL het volgende:
ja borreke, we wachten op je 10k donatie aan de guild voor weer een nieuw faction record
We zitte nu op ruim 30k dacht ik
Again with the smiley overkillquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef DarkY.NL het volgende:
ah daarom hadde we zo weinig faction :>
Ik beetje voor elke char alles overnieuw verzamelen en jullie gauw alles opspare he :p
Check hieronder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog effe wat levelen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Borreke het volgende:
Zo en we zitten op lvl 14 en vaste land
ja leuke classquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:04 schreef DarkY.NL het volgende:
zozo borrekewarrior gaat dus makkelijker?
Ik heb er twee, binnenkort wsl. driequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef torn_Machina het volgende:
Maak nou een mesmer, daar zijn er al zo weinig van.![]()
iew mesmer, nee ik ga voorlopig verder met mn warrior en laat mn assassin voor wat het wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef torn_Machina het volgende:
Maak nou een mesmer, daar zijn er al zo weinig van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |