quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:34 schreef EricG het volgende:
En, was het een beetje uit te houden zonder mij?![]()
Aan beide kanten heb je Fort Aspenwood en Jade Quary. Dus voor Faction verzamelen is het geen probleem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef Borreke het volgende:
Hmm. Ik wil dus kurzick armor kopen en ben nu in kurzick maar kan nog niets kopen omdat die leipo's eerst kurizck vriendjes willen zijn. Van luxon weet ik het hoe, (ben daar nog niet, darky had mij destijds daarheen gelopen). Dus, hoe verzamel ik kurzick? alleen door quests of is er ook een plaatsje waar ik kan battelen waar ik zo kan komen?
welkom terugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Hallé! Nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
Welkom terug EricGquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Hallé! Nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
Deze had ik al gepost ja. Maar dat maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:36 schreef EricG het volgende:
Weet niet of dit al gepost was, maar ik heb geen zin om 2 topics door te lezen
Oh oke. De wit met gouden armor van die 2e is mooiquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze had ik al gepost ja. Maar dat maakt verder niet uit.![]()
Invite gestuurd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Timmor het volgende:
Ik zou graag de FOK! Guild willen joinen![]()
Mahiro Hinata is mijn nick
Die kleine boogjes zijn wel schattig. Die ga ik ook eentje halenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef Borreke het volgende:
Zo. Dat farmen naar unique items is wel geinig, die kleine wapens vooral dan. Makkelijk te verkijgen soms met lage boss lvls:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Unique_items_list_%28Factions%29
Bij het zoeken naar een van die boss dacht ik even snel langs die lieve vogeltjes langszij te rennen:
[afbeelding]
dit zijn er een stuk of 12![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, er staat dan ook, Warrior Superior Absorptionquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is deze rune niet verkrijgbaar bij de lokale rune boer.
Edit: Ik kom er nu achter dat de rune niet werkt mij non-warrior armor.
WTF HEB IK DAN DE HELELEJTIOEJ LOPEN ZOEKEN KLMJRF@E
Lief ja Borrekequote:Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef Borreke het volgende:
Zo. Dat farmen naar unique items is wel geinig, die kleine wapens vooral dan. Makkelijk te verkijgen soms met lage boss lvls:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Unique_items_list_%28Factions%29
Bij het zoeken naar een van die boss dacht ik even snel langs die lieve vogeltjes langszij te rennen:
[afbeelding]
dit zijn er een stuk of 12![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil 'm wel van je kopen. IGN Rodnar Bowhunt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is deze rune niet verkrijgbaar bij de lokale rune boer.
Edit: Ik kom er nu achter dat de rune niet werkt mij non-warrior armor.
WTF HEB IK DAN DE HELELEJTIOEJ LOPEN ZOEKEN KLMJRF@E
Ik wilde wat ervaring voordat ik met me eigen guild zou beginnen. Maar er valt niet zoveel te doen dus na een paar dagen vond ik het wel welletjes.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Btw, Guild weer uit?Per direct erin, en er weer uit
Ik had gewoon de Sup Absorption +2 gekocht van de rune trader voor 100gp om het te proberen, lukte niet, dus gelijk terug verkocht. Zo'n rune is wel moeilijk te vinden overigens. Alhoewel er iemand hem voor 3k te koop had, maar dat vond ik te veel.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:30 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel van je kopen. IGN Rodnar Bowhunt.
Weggegooid geld dus voor degene die je geinvite heeftquote:Op zondag 23 juli 2006 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wilde wat ervaring voordat ik met me eigen guild zou beginnen. Maar er valt niet zoveel te doen dus na een paar dagen vond ik het wel welletjes.
[..]
Ik had gewoon de Sup Absorption +2 gekocht van de rune trader voor 100gp om het te proberen, lukte niet, dus gelijk terug verkocht. Zo'n rune is wel moeilijk te vinden overigens. Alhoewel er iemand hem voor 3k te koop had, maar dat vond ik te veel.
Hey dat is toch best een goeiequote:Op zondag 23 juli 2006 11:29 schreef EricG het volgende:
Yeti mexicano's![]()
Btw ik heb nu Jin's Hornbow gescoord![]()
ja heb een paar upgeload met slechte kwaliteit, als je betere wilt wil ik die wel uploaden op photobucketquote:Op zondag 23 juli 2006 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lief ja Borreke
Trouwens, ik kreeg van iemand een tip een strip te maken over je Yeti verhalen, zou je een paar leuke screenies willen uploaden op de guild Site? Kan in de Gallery
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |