Bah, je gaat toch geen oud brood kopenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:34 schreef S1nn3rz het volgende:
het enige voordeel is dan albert heijn () brood van de week heeft voor maar 75 cent!
![]()
dat is vers brood van maandagquote:Op maandag 17 juli 2006 10:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Bah, je gaat toch geen oud brood kopen
groot gelijk! maandag is geen dag om te gana werken. er zijn leukere dingen zoals het strand !quote:Op maandag 17 juli 2006 10:35 schreef menininha het volgende:
Toen mij werk me belde of ik kon werken heb ik gezegd dat ik andere dingen van plan was...
inderdaad!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
groot gelijk! maandag is geen dag om te gana werken. er zijn leukere dingen zoals het strand !
dat is dan wel weer minder.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:37 schreef menininha het volgende:
[..]
inderdaad!
al moet ik het halve jaar inhalen in de vakantie, anders mag ik het 4e jaar niet in.
mja inderdaad, behalve dat ik alles in 1x wil typen ipv eerst schrijven en dan typen. Nee heb geen laptop...quote:Op maandag 17 juli 2006 10:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat is dan wel weer minder.![]()
nou ja misschien kun je wat meenemen naar het strand en om het uur een beetje doen![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef _The_General_ het volgende:
Dinsdag is trouwens ook niet veel!
kermis? hoe oud ben jij?quote:Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef Plumz het volgende:
Vanmiddag lekker naar het strand en 's avonds naar de kermis.
Maandag![]()
Wel IQ-gebondenquote:Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Is een kermis leeftijdsgebonden vandaag de dag?
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Is een kermis leeftijdsgebonden vandaag de dag?
Inderdaad. Kermis is voor de middelbare school en sjonnies.quote:
dus een pretpark ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:55 schreef menininha het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Kermis is voor de middelbare school en sjonnies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |