Hm als het geoorloofd is, weet ik straks ook nog wel wat.. dat schept dan mogelijkheden voor mijn bedrijf ook...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom mag dat niet
ze sponseren niet voor niets
moet je contact opnemen met de PR als je een prijs wilt doneren voor de winnaars.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:48 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Hm als het geoorloofd is, weet ik straks ook nog wel wat.. dat schept dan mogelijkheden voor mijn bedrijf ook...
Top, als je er een mooi lijstje om wilt makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:54 schreef purmernoord het volgende:
ik heb een lijstenmakerij, en we verkopen alles voor babykamers
die twee rijm ik ff niet samen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:54 schreef purmernoord het volgende:
ik heb een lijstenmakerij, en we verkopen alles voor babykamers
ja klopt, vind ik ook hoor. Die kindjes op mijn foto zijn kindjes die ik totaal niet ken, dus ik zou 'm dan maar aan 1 van die moeders geven ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:50 schreef snakelady het volgende:
Eerder in het topic las ik dat je ook een andere foto op canvas mag zetten.
Ik hoop eigenlijk van wel anders gaan mensen stemmen voor een foto die leuk op canvas staat en niet kijken welke het beste voldoet aan het thema en daarna ook nog het mooiste/leukste is.
Geloof bv niet dat Sun graag een schilderij op hangt van vreemde mensen in zijn huis.
Of SB van 2 camera's.
Sommige hebben misschien foto ingestuurd van kindjes waar ze niks mee hebben.
Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
Dus je vind mijn fot kut?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:50 schreef snakelady het volgende:
Of SB van 2 camera's.
Nee, het is een leuke foto.quote:
Eerlijk gezegd ga ik geen foto insturen waarvan ik vind dat hij op canvas niet mooi uitvalt. Dat zou namelijk betekenen dat ik mijn eigen foto daar niet goed genoeg voor vind. Daar hou je toch rekening mee als je meedoet? Of ligt dat dan weer aan mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:50 schreef snakelady het volgende:
Eerder in het topic las ik dat je ook een andere foto op canvas mag zetten.
Ik hoop eigenlijk van wel anders gaan mensen stemmen voor een foto die leuk op canvas staat en niet kijken welke het beste voldoet aan het thema en daarna ook nog het mooiste/leukste is.
Geloof bv niet dat Sun graag een schilderij op hangt van vreemde mensen in zijn huis.
Of SB van 2 camera's.
Sommige hebben misschien foto ingestuurd van kindjes waar ze niks mee hebben.
Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
Ja. Sommige foto's zijn perfect voor een contest maar om 3 bij 2 aan de muur te hangen is dan weer minder. Daarvoor kies je wellicht een ander soort thema.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ga ik geen foto insturen waarvan ik vind dat hij op canvas niet mooi uitvalt. Dat zou namelijk betekenen dat ik mijn eigen foto daar niet goed genoeg voor vind. Daar hou je toch rekening mee als je meedoet? Of ligt dat dan weer aan mij![]()
![]()
Verschil van smaak dan wellicht, wil zowiezo geen foto van een ander aan de muurquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja. Sommige foto's zijn perfect voor een contest maar om 3 bij 2 aan de muur te hangen is dan weer minder. Daarvoor kies je wellicht een ander soort thema.
Of je kiest voor andermans foto. Ik zou bv een foto van de skyline van New York op canvas willen, maar die heb ik dan zelf niet gemaakt.
Maar goed dat TripleBee niet fotografeert danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef An24 het volgende:
Verschil van smaak dan wellicht, wil zowiezo geen foto van een ander aan de muur![]()
snoek-mooierwonenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die twee rijm ik ff niet samen.
* Puckzzz werkt voor een bedrijf dat babykamers ontwerpt, produceert en aan babyzaken verkoopt.
Hoe heet je firma?
Haha, idd....en ik maak mooie foto's die goed genoeg zijn voor op canvas, anders stuur ik niet in....Call me a perfectistquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar goed dat TripleBee niet fotografeert dan
Ik maak foto's voor het thema, niet omdat ze op Canvas moeten. En de meese hoef ik echt niet aan mijn muur te hebben daarom-te weinig plek, en de foto's voldoen niet op een op andere manier.
Perfectionist bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:21 schreef An24 het volgende:
Haha, idd....en ik maak mooie foto's die goed genoeg zijn voor op canvas, anders stuur ik niet in....Call me a perfectist![]()
Die firma ken ik welquote:
het hangt er vanaf. Ik wil in mijn nieuwe studio twee foto's op canvas laten drukken omdat we voornamelijk bruintinten (van vanille tot donkerbruin) en natuurlijke materialen hebben gebruikt (bamboe + riet ) vind ik een foto op canvas er gewoon mooier bij staan dan zo'n strakke glimmende plaat. Ik ga de foto's ook omzetten en een duotone of misschien een sepia.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef An24 het volgende:
[..]
[..]
Moet maar eens meer dan vier uur slaap op een nacht gaan hebebn denk ik..
Maar ben het met je eens hoorIk vind een uitvergrootte foto van papier aan de muur ook strakker
![]()
dit kunnen we beter in de gewone SC voortzettenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef purmernoord het volgende:
[..]
leveren jullie aan ons? snoek-babytrein? (onderdeel van..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |