abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 08:08:07 #1
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39897075
Hoi,

In het kader van het klussen, zijn we het afgelopen weekend hard aan het schilderen geweest. Met dit weer zweet je natuurlijk als een otter, dus gisterenavond huppekee, gelijk de kluskleren in de wasmachine gegooid.

Nu door een vervelend toeval is er een lap die we gebruikten om de kwasten schoon te maken en de kozijn vetvrij te krijgen, oftewel een lap doordrenkt met terpentine, tussen de kleren gekomen.

Het resultaat laat zich raden, alles ruikt nu naar de terpentine.

Hoe krijg ik die lucht uit de kleren....
en misschien nog belangrijker aangezien het de wasmachine van m'n schoonmoeder is, die overmorgen terugkomt van vakantie, blijft die geur in de wasmachine zitten en zo ja, hoe krijg ik die eruit....
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39897292
Vuurtje ebij? ;-)

Als het goed is moet de geur er na een aantal keren draaien gewoon uitgaan! Zo niet: laat de machine draaien met schoonmaakazijn, dat wil nog wel eens helpen!
pi_39897298
Kleren 1 dag laten luchten, zodat het grootste gedeelte van de terpetine kan vervliegen. De wasmachine een kookwas draaien (zo warm mogelijk) met veel zeep mits nodig nog 1 maal herhalen. Na 1 dag de kleding nogmaals wassen. Anders met Azijn laten draaien.
pi_39897530
Gewoon een pepermuntje erin gooien!

Nee serieus!

Om de lucht uit je machine te halen, draai je een normaal wasprogramma, maar kies dan voor shampoo opv zeeppoeder. werkt gegarandeerd!
pi_39897580
Nee serieus!
  maandag 17 juli 2006 @ 09:07:16 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39897643
Volgens m'n Bosch-handleiding:
"Wasgoed dat voor het wassen met een reinigingsmiddel met oplosmiddel is behandeld kan in de wastrommel tot een explosie leiden." De tip: "wasgoed tevoren grondig met de hand uitspoelen...
censuur :O
  maandag 17 juli 2006 @ 09:45:58 #7
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39898183
kookwas en veel zeep en shampoo is voorlopig het plan..

en oh.. ivm ontploffingsgevaar dit niet nog een keer doen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 17 juli 2006 @ 10:29:29 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_39899206
of met soda schijnt ook te helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')