Helemaal goedquote:Op maandag 17 juli 2006 03:27 schreef wyccie het volgende:
Da Vinci Code
Angels & Demons
Digital Fortress
Deception Point
(Ik heb de hoofdletters er bijge-edit)
Ik weet dat hij met As good as it gets de oscar won, en ik hij is zo goed dat ik dacht dat hij er recentelijk ook wel een gewonnen had.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:28 schreef Gooitzen het volgende:
Wyccie, wat dacht jij met Nicholson?
Ik heb alleen nog maar Da Vinci Code gelezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:29 schreef MaJo het volgende:
Helemaal goedOok een fervent Brown lezer? Goed dat je het in het engels doet, de laatste twee Nederlandse titels zou ik erbij op moeten zoeken
![]()
jonge jonge, rustig maar! Hoe vaak je dat al wel niet hebt gepost het afgelopen uurquote:Op maandag 17 juli 2006 03:32 schreef Gooitzen het volgende:
nieuwe vraag...?
quote:
of 3x rood, of 3x groenquote:Op maandag 17 juli 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
Dan heb je of 2x rood, 1x groen of 2x groen, 1x rood
Hèhè. Dit is echt zo'n standaard suf quizvraagje.quote:Op maandag 17 juli 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
Sorry, 3x natuurlijk
goeiemorgenquote:Op maandag 17 juli 2006 03:39 schreef Gooitzen het volgende:
3*, natuurlijk, of twee keer groen, of twee keer rood
Y'hey!quote:Op maandag 17 juli 2006 03:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hèhè. Dit is echt zo'n standaard suf quizvraagje.
Asmodian +1
Ik heb'm hier niet eerder gezienquote:Op maandag 17 juli 2006 03:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik de vraag verkeerd gesteld? Of niet?![]()
hahah, nee! Dat was maar een grapje van mequote:Op maandag 17 juli 2006 03:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik de vraag verkeerd gesteld? Of niet?![]()
MaJo +1quote:Op maandag 17 juli 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
7x
Het blijft toch 3 keer hoor...quote:Op maandag 17 juli 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo +1
Volgens mij was het oorspronkelijke raadseltje met 2 rode en 2 groene sokken. En dan is het antwoord 3. Dat antwoord is in mijn hoofd blijven hangen, maar ik had in mijn raadseltje gewoon een leuk getal genomen voor het aantal sokken![]()
Nee, het blijft 3x. Ook met een oneindig aantal sokken!quote:Op maandag 17 juli 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo +1
Volgens mij was het oorspronkelijke raadseltje met 2 rode en 2 groene sokken. En dan is het antwoord 3. Dat antwoord is in mijn hoofd blijven hangen, maar ik had in mijn raadseltje gewoon een leuk getal genomen voor het aantal sokken![]()
ehh, neee....wél 3xquote:Op maandag 17 juli 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo +1
Ik merk hetquote:Op maandag 17 juli 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
MaJo +1
Lienelien!!!![]()
Ik ben écht niet helder meer! Met 3 keer groen heb je natuurlijk ook gewoon 2 goede sokken.
![]()
Ik had'm nog veranderd, maar dat zijn ze inderdaad allebei!quote:Op maandag 17 juli 2006 03:42 schreef MaJo het volgende:
Lees verkeerd, Ferry Mingelen en Pim van Galen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |