quote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef ICTservice het volgende:
[afbeelding]
Opa's die kijken alsof ze met je willen neuken...flikker nou eens gauw op![]()
Sinds wanneer ben jij tof??quote:Op maandag 17 juli 2006 00:47 schreef _The_General_ het volgende:
Verkapt, kijk ik heb sjans topic
Damn, ik wacht nog steeds op mijn (cool as ice).quote:Op maandag 17 juli 2006 00:55 schreef _The_General_ het volgende:
Altijd al, maar ik krijg nu pas erkenning,
dit is serieus een van de beste anecdotes die ik ooit heb gehoordquote:Op maandag 17 juli 2006 01:02 schreef Sessy het volgende:
ik had laatst een opa in de trein naast me...
Gaat zitten naast me. Was heet weer dus ik had een korte broek aan (maar nou ook weer niet zo kort dat de billen eruit vallen). Hij kijkt naar m'n benen. Hij leunt nog eens extra voorover om extra opvallend naar m'n benen te kijken. Ik kijk 'm aan zo van, wat voor uitschot ben jij en staar uit het raam terwijl ik m'n mp3 speler met heavy metal wat harder draai. Hij kijkt zo naar een meisje 2 stoelen verderop, qua uiterlijk vergelijkbaar, en zo van "lekker weertje he?", kijkt haar aan, kijkt mij aan, loopt naar d'r toe, zij kijkt 'm zo aan van "wtf?"
nog een paar keer tegengekomen die vent, op hetzelfde traject bij heerenveen...
gatverdamme.
Ik heb wel een snoepje voor jequote:Op maandag 17 juli 2006 01:03 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik wil een boterbabbelaar!
Ja nouja die vent had geloof ik wat voor dames in korte broeken echt belachelijk gewoon. Waarschijnlijk zo seniel als een deur maar het blijft goor. Ik dacht, z'n kunstkaak valt er dadelijk uit als hij zo doorgaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:10 schreef Duder het volgende:
[..]
dit is serieus een van de beste anecdotes die ik ooit heb gehoord
wil je praten over je jeugd?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:44 schreef ICTservice het volgende:
[afbeelding]
''Hihi, heb een lekker snoepje voor je..hihi..''
Opa's die kijken alsof ze met je willen neuken...flikker nou eens gauw op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |