quote:Op maandag 17 juli 2006 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En jij vergeet de hoofdletters en enters!
Tut tut, dat is niet erg netjes hè?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef Friedel_Crafts het volgende:
(...)stelletje mongolen. (...)
Ik vergeet helemaal niets. De hoofdletter staat in de titel en de eerste woorden uit de OP maken de zin af. Waarom enters voor een stuk tekst van drie zinnen?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En jij vergeet de hoofdletters en enters!
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:27 schreef Mas het volgende:
Als mongool zijnde zal ik hier met blind kwijlend enthousiasme mee doorgaan. Toch bedankt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:27 schreef Mas het volgende:
Als mongool zijnde zal ik hier met blind kwijlend enthousiasme mee doorgaan. Toch bedankt.
Ik zou graag nog een paar komma's gezien hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef Friedel_Crafts het volgende:
is grammaticaal incorrect. Dus als iedereen nou eens ophoudt met deze constructie te gebruiken zou mij dit deugd doen, stelletje mongolen. Alvast bedankt.
"OP" is geen officiële afkorting voor "openingspost" wat niet eens een Nederlands woord is. Waarom op een forum klagen over taalgebruik van anderen, als je zelf ook fouten maakt?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:33 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ik vergeet helemaal niets. De hoofdletter staat in de titel en de eerste woorden uit de OP maken de zin af. Waarom enters voor een stuk tekst van drie zinnen?
Als je ergens een titel neerzet begin je de zin van de eerste alinea toch ook niet zonder hoofdletter? En sowieso, je begint een zin toch niet in de titel?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:33 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ik vergeet helemaal niets. De hoofdletter staat in de titel en de eerste woorden uit de OP maken de zin af. Waarom enters voor een stuk tekst van drie zinnen?
hoort er geen komma achter ''openingspost''? als niet, hoiquote:Op maandag 17 juli 2006 00:54 schreef Zarc.oh het volgende:
[..]
Ik zou graag nog een paar komma's gezien hebben.
[..]
"OP" is geen officiële afkorting voor "openingspost" wat niet eens een Nederlands woord is. Waarom op een forum klagen over taalgebruik van anderen, als je zelf ook fouten maakt?![]()
Nuff said!
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:57 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
hoort er geen komma achter ''openingspost''? als niet, hoi
Nerdquote:Op maandag 17 juli 2006 00:54 schreef Zarc.oh het volgende:
[..]
Ik zou graag nog een paar komma's gezien hebben.
[..]
"OP" is geen officiële afkorting voor "openingspost" wat niet eens een Nederlands woord is. Waarom op een forum klagen over taalgebruik van anderen, als je zelf ook fouten maakt?![]()
Nuff said!
Verrek, je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben (kijk het is niet eens zo moeilijk om je ongelijk toe te gevenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:57 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
hoort er geen komma achter ''openingspost''? als niet, hoi
As nerd zijnde, wijs ik jou op het feit, dat jij ook dan net zo goed een nerd bent als ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |