abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50822784
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:43 schreef Nachtdier het volgende:
Wij hebben thuis in Rotterdam ook UPC, maar mn ouders willen het niet digitaal

Nu wil ik dat zelf wel, maar dan voor mn huisje in Delft. Alleen daar is het weer niet te ontvangen volgens de lijst?

Ik vraag me alleen of of dat wel zo is? Bedoel, tussen Delft en Rotterdam ligt niet zo heel veel hoogbouw dus daar zou ik het signaal toch wel moeten ontvangen (ook al heeft Delft Casema als kabelaar).
Wees blij dat er in Delft geen UPC is.
  maandag 25 juni 2007 @ 19:16:55 #130
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_50830523
Ik heb geen klachten over UPC..

En met kabelaar bedoel ik dus het bedrijf dat de digitale diensten en infrastructuur heeft. In Delft is dat dus Casema, in Rotterdam UPC, enz.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  maandag 25 juni 2007 @ 20:37:03 #131
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_50833575
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef Nachtdier het volgende:
Ik heb geen klachten over UPC..

En met kabelaar bedoel ik dus het bedrijf dat de digitale diensten en infrastructuur heeft. In Delft is dat dus Casema, in Rotterdam UPC, enz.
Maar je opmerking over die hoogbouw slaat nog steeds als een lul op een drumstel, ben ik bang.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:10:33 #132
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_50876666
Swaffel jij op een drumstel? Gek!

Bij DVB-t (digitale tv dus) wordt het signaal uitgezonden via een zendmast. Door de lucht dus he? Als UPC dus via een mast uitzendt, maar in Delft geen 'rechten' heeft om uit te zenden, wil dat niet zeggen dat het signaal niet in Delft te ontvangen is. Hoogbouw die het tegenhoud is er in ieder geval niet echt.
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

pi_50878437
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Nachtdier het volgende:
Swaffel jij op een drumstel? Gek!

Bij DVB-t (digitale tv dus) wordt het signaal uitgezonden via een zendmast. Door de lucht dus he? Als UPC dus via een mast uitzendt, maar in Delft geen 'rechten' heeft om uit te zenden, wil dat niet zeggen dat het signaal niet in Delft te ontvangen is. Hoogbouw die het tegenhoud is er in ieder geval niet echt.
Digitale tv van UPC is geen DVB-T (terrestrial), maar DVB-C (cable) en heeft dus niks met zendmasten te maken. Het gaat via de kabel en niet via de ether. Ik denk dat je in de war bent met digitenne
pi_50879014
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Digitale tv van UPC is geen DVB-T (terrestrial), maar DVB-C (cable) en heeft dus niks met zendmasten te maken. Het gaat via de kabel en niet via de ether. Ik denk dat je in de war bent met digitenne
Ik weet het wel zeker
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:45:27 #135
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_50899418
In dat geval ben ik inderdaad in de war met digitenne. Ik dacht dat UPC dus ook via DVB-T hun eigen diensten aanbood.

Maar in dat geval ontgaat mij even wat de meerwaarde is van zo'n digitale tv dan? Enkel de extra mogelijkheden van de mediabox?

Qua beeldkwaliteit zou het niet uit moeten maken.

pi_50906284
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Nachtdier het volgende:
Maar in dat geval ontgaat mij even wat de meerwaarde is van zo'n digitale tv dan? Enkel de extra mogelijkheden van de mediabox?

Qua beeldkwaliteit zou het niet uit moeten maken.
Digitale TV via de kabel heeft wel degelijk meerwaarde, lees dit maar eens.
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:35:46 #137
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_50953826
Het is digitaal, maar het verloopt via de kabel.

Hoezo extra beeldkwaliteit dan? Satelliet is de beste kwaliteit, maar dit loopt via de kabel zeggen ze in de posts hierboven..

donderdag 28 juni 2007 @ 22:44:41 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50954137
Ik heb sinds kort een DVR. Erg fijn. Lekker programma's pauzeren, verder- en terugspoelen, en natuurlijk opnemen. Ik heb alleen geen on demand meer, terwijl ik dat eerst (op mijn oude mediabox) wel had!
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:01:58 #139
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_50954794
On demand hangt volgens mij niet af van welke decoder hioor. Tenzij ze iets hebben ingebouwd waardoor je geen on demand hebt, omdat je die dan zou kunnen opnemen...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:05:21 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50954903
Ik heb geen idee waarom ik het niet heb. Ik heb het idee dat ik het wel zou moeten kunnen gebruiken, maar dat er een storing ofzo is. Ik zal eens bellen. Denk niet dat ze het afschermen voor mensen met een DVR, trouwens. Daar heb ik verder ook nog nooit iets over gehoord, dat zou ook wel heel gek zijn aangezien dat hun paradepaardje is.
pi_50955623
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik heb geen idee waarom ik het niet heb. Ik heb het idee dat ik het wel zou moeten kunnen gebruiken, maar dat er een storing ofzo is. Ik zal eens bellen. Denk niet dat ze het afschermen voor mensen met een DVR, trouwens. Daar heb ik verder ook nog nooit iets over gehoord, dat zou ook wel heel gek zijn aangezien dat hun paradepaardje is.
Al eens de box gereset? Ik had ineens ook geen on demand meer, net zoals de programmaguide, na de instellingen weer terug gezet te hebben was het opgelost..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:28:48 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_50955789
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Al eens de box gereset? Ik had ineens ook geen on demand meer, net zoals de programmaguide, na de instellingen weer terug gezet te hebben was het opgelost..
Dat zal ik eens gaan proberen indd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')