Wees blij dat er in Delft geen UPC is.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:43 schreef Nachtdier het volgende:
Wij hebben thuis in Rotterdam ook UPC, maar mn ouders willen het niet digitaal
Nu wil ik dat zelf wel, maar dan voor mn huisje in Delft. Alleen daar is het weer niet te ontvangen volgens de lijst?
Ik vraag me alleen of of dat wel zo is? Bedoel, tussen Delft en Rotterdam ligt niet zo heel veel hoogbouw dus daar zou ik het signaal toch wel moeten ontvangen (ook al heeft Delft Casema als kabelaar).
Maar je opmerking over die hoogbouw slaat nog steeds als een lul op een drumstel, ben ik bang.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef Nachtdier het volgende:
Ik heb geen klachten over UPC..
En met kabelaar bedoel ik dus het bedrijf dat de digitale diensten en infrastructuur heeft. In Delft is dat dus Casema, in Rotterdam UPC, enz.
Digitale tv van UPC is geen DVB-T (terrestrial), maar DVB-C (cable) en heeft dus niks met zendmasten te maken. Het gaat via de kabel en niet via de ether. Ik denk dat je in de war bent met digitennequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef Nachtdier het volgende:
Swaffel jij op een drumstel? Gek!
Bij DVB-t (digitale tv dus) wordt het signaal uitgezonden via een zendmast. Door de lucht dus he? Als UPC dus via een mast uitzendt, maar in Delft geen 'rechten' heeft om uit te zenden, wil dat niet zeggen dat het signaal niet in Delft te ontvangen is. Hoogbouw die het tegenhoud is er in ieder geval niet echt.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Digitale tv van UPC is geen DVB-T (terrestrial), maar DVB-C (cable) en heeft dus niks met zendmasten te maken. Het gaat via de kabel en niet via de ether. Ik denk dat je in de war bent met digitenne
Digitale TV via de kabel heeft wel degelijk meerwaarde, lees dit maar eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Nachtdier het volgende:
Maar in dat geval ontgaat mij even wat de meerwaarde is van zo'n digitale tv dan? Enkel de extra mogelijkheden van de mediabox?
Qua beeldkwaliteit zou het niet uit moeten maken.
Al eens de box gereset? Ik had ineens ook geen on demand meer, net zoals de programmaguide, na de instellingen weer terug gezet te hebben was het opgelost..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik heb geen idee waarom ik het niet heb. Ik heb het idee dat ik het wel zou moeten kunnen gebruiken, maar dat er een storing ofzo is. Ik zal eens bellen. Denk niet dat ze het afschermen voor mensen met een DVR, trouwens. Daar heb ik verder ook nog nooit iets over gehoord, dat zou ook wel heel gek zijn aangezien dat hun paradepaardje is.
Dat zal ik eens gaan proberen indd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Al eens de box gereset? Ik had ineens ook geen on demand meer, net zoals de programmaguide, na de instellingen weer terug gezet te hebben was het opgelost..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |