Dat is de pan-and-scan functie die geactiveerd wordt doordat je in de Mediabox hebt ingesteld dat je een 4:3 tv hebt. Dan zoomt hij bij breedbeelduitzendingen als het ware in. Als je dat niet wilt moet je de instelling op 'plat' zetten, dan krijg je gewoon letterbox (dus zwarte balken boven en onder) net als bij analoog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef nein het volgende:
Nou heb ik iets raars...
Eergisteren was nederland 2 behoorlijk ingezoomd (het ned2 logo was niet meer zichtbaar in elk geval), en gisteren waren ned 1 en 3 zo.. (en op mn analoge beeld was er niets aan de hand)
what the hell!
AHA! hoe irritant is dat zegquote:Op zondag 1 oktober 2006 17:52 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dat is de pan-and-scan functie die geactiveerd wordt doordat je in de Mediabox hebt ingesteld dat je een 4:3 tv hebt. Dan zoomt hij bij breedbeelduitzendingen als het ware in. Als je dat niet wilt moet je de instelling op 'plat' zetten, dan krijg je gewoon letterbox (dus zwarte balken boven en onder) net als bij analoog.
quote:UPC-klanten boos over verdwijnen muziekzenders
AMSTERDAM - Klanten van digitale tv bij UPC zijn boos over de verwijdering van enkele populaire clipzenders uit het UPC Extra Channel Pack. MTV2, VH1-Classic, MTV-Base en MTV-Hits verdwenen uit het pakket.
De zenders maken plaats voor vier andere muziekkanalen, MTV Brand New, Sterren.nl en twee kanalen van TMF. Daarnaast voegt het bedrijf onder meer nieuwskanaal NOS Journaal 24 en een horrorfilmzender aan het aanbod toe.
Veel UPC-klanten op internetforum chelloo.com reageren kwaad op de aanpassing. Ze zijn een online petitie begonnen om de zenders terug te krijgen.
UPC-woordvoerder Ronald van der Aart heeft begrip voor de protesten. Het bedrijf geeft echter de voorkeur aan de vier nieuwe zenders, omdat die Nederlands zijn en geen reclame uitzenden. "We kijken wel degelijk naar de wensen van het publiek, maar helaas is het niet mogelijk alle mensen tevreden te stellen."
Dit had ik ook al uitgevonden en het werkte prima.... tot gisteren. Nu heb ik, als het een breedbeeld uitzending betreft (ned3, filmkanaal) bovenaan het beeld een witte knipperende lijn (net boven het beeld zelf, dus onderaan de bovenste zwarte rand) Iemand die hier ook last van heeft? (en weet of er iets aan te doen is?)quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:52 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dat is de pan-and-scan functie die geactiveerd wordt doordat je in de Mediabox hebt ingesteld dat je een 4:3 tv hebt. Dan zoomt hij bij breedbeelduitzendingen als het ware in. Als je dat niet wilt moet je de instelling op 'plat' zetten, dan krijg je gewoon letterbox (dus zwarte balken boven en onder) net als bij analoog.
VH1 Classic begon nu na bijna en jaar ook wel te vervelen, met telkens die reclames voor de Green Cardquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:01 schreef junkiexp het volgende:
VH1 classic is wel een gemis zeg.
Ik heb laast het extra channel pack erbij gekocht ,nadat die proeftijd voorbij was.
Stelletje ratten.
Wat is het probleem? Hoe lang heb je het al?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:19 schreef Roynaldinho het volgende:
Hoe kan ik die gratis digitale televisie van UPC opzeggen?
Ik kan er niet echt vrolijk van worden...
Ja, dat vind ik nu ook precies. Ik heb het pas net dus hou het nog even. Konden we nu niet 1 maand dat pakket met al die extra zenders gratis proberen? Dat lijkt me wel leuk, of ja, vooral mijn vriendin lijkt dat leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:21 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik heb het nu een paar maanden, alleen ik gebruik het bijna nooit. Het zenderaanbod dat bij het proefpakket zit is niet echt geweldig en ik vind het maar een gedoe met het zappen via dat kastje.
Dus dan maar opzeggen voordat dat gratis half jaar voorbij is.
De geluidkwaliteit is niets mis mee. Hopelijk houden ze dat aanbod wel, want al die kanalen zonder reclame zijn perfect.. voor elk moment van de dag een ander muziekje zonder gestoord te worden door nieuws of reclamequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:47 schreef leolinedance het volgende:
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de radiokanalen. Ik luister wel veel radio, dus misschien is dat een argument om UPS digital te houden. Eerst maar eens aansluiten op de versterker volgende week...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |