abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42285218
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef nein het volgende:
Nou heb ik iets raars...
Eergisteren was nederland 2 behoorlijk ingezoomd (het ned2 logo was niet meer zichtbaar in elk geval), en gisteren waren ned 1 en 3 zo.. (en op mn analoge beeld was er niets aan de hand)

what the hell!
Dat is de pan-and-scan functie die geactiveerd wordt doordat je in de Mediabox hebt ingesteld dat je een 4:3 tv hebt. Dan zoomt hij bij breedbeelduitzendingen als het ware in. Als je dat niet wilt moet je de instelling op 'plat' zetten, dan krijg je gewoon letterbox (dus zwarte balken boven en onder) net als bij analoog.
pi_42285343
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:52 schreef Bigs het volgende:

[..]

Dat is de pan-and-scan functie die geactiveerd wordt doordat je in de Mediabox hebt ingesteld dat je een 4:3 tv hebt. Dan zoomt hij bij breedbeelduitzendingen als het ware in. Als je dat niet wilt moet je de instelling op 'plat' zetten, dan krijg je gewoon letterbox (dus zwarte balken boven en onder) net als bij analoog.
AHA! hoe irritant is dat zeg
maar bedankt voor de tip!
(:
pi_42401828
quote:
UPC-klanten boos over verdwijnen muziekzenders

AMSTERDAM - Klanten van digitale tv bij UPC zijn boos over de verwijdering van enkele populaire clipzenders uit het UPC Extra Channel Pack. MTV2, VH1-Classic, MTV-Base en MTV-Hits verdwenen uit het pakket.

De zenders maken plaats voor vier andere muziekkanalen, MTV Brand New, Sterren.nl en twee kanalen van TMF. Daarnaast voegt het bedrijf onder meer nieuwskanaal NOS Journaal 24 en een horrorfilmzender aan het aanbod toe.

Veel UPC-klanten op internetforum chelloo.com reageren kwaad op de aanpassing. Ze zijn een online petitie begonnen om de zenders terug te krijgen.

UPC-woordvoerder Ronald van der Aart heeft begrip voor de protesten. Het bedrijf geeft echter de voorkeur aan de vier nieuwe zenders, omdat die Nederlands zijn en geen reclame uitzenden. "We kijken wel degelijk naar de wensen van het publiek, maar helaas is het niet mogelijk alle mensen tevreden te stellen."
pi_42401960
Net even zitten kijken en het is allemaal niet zo erg. MTV 2 vind ik wel een gemis, maar die andere zenders had ik nu wel gezien.

TMF Party is wel leuk om als achtergrond aan te hebben staan. TMF NL is ook wel aardig, sterren.nl is waarschijnlijk wel leuk als je in een melige bui bent of dronken thuis komt

Voordeel is inderdaad dat er geen reclame tussendoor komt. Wel irritant is die banner om op de rode knop te drukken en te stemmen voor de TMF awards iedere keer als je overschakelt.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:06:20 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_42405305
Ik heb het nu dus ook

Werkt goed, beeldkwaliteit is wel wat beter. Zal hem binnenkort eens op de versterker aansluiten om te checken of de geluidskwaliteit echt beter is. Aangezien ik wel een aardige 'audiofiel' ben lijkt mij dit wel een leuke test
Verder nog niet echt minpunten kunnen ontdekken, maar ook niet echt vette pluspunten. Ik ben dan ook niet zo'n tv-kijker, maar als het gratis is Ik denk dat ie over 5 maanden gewoon weer terug gaat. Er zitten verder toch geen verplichtingen ofzo aan (zover ik gelezen heb...)? Of het geluid met een significante verbetering ten gehore brengen, wat ik mij niet voor kan stellen. Maar we wachten af. Anders heb ik er toch een paar maanden van kunnen 'genieten'
pi_42415069
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:52 schreef Bigs het volgende:

[..]

Dit had ik ook al uitgevonden en het werkte prima.... tot gisteren. Nu heb ik, als het een breedbeeld uitzending betreft (ned3, filmkanaal) bovenaan het beeld een witte knipperende lijn (net boven het beeld zelf, dus onderaan de bovenste zwarte rand) Iemand die hier ook last van heeft? (en weet of er iets aan te doen is?)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_42415517
VH1 classic is wel een gemis zeg.
Ik heb laast het extra channel pack erbij gekocht ,nadat die proeftijd voorbij was.

Stelletje ratten .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_42420113
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 10:01 schreef junkiexp het volgende:
VH1 classic is wel een gemis zeg.
Ik heb laast het extra channel pack erbij gekocht ,nadat die proeftijd voorbij was.

Stelletje ratten .
VH1 Classic begon nu na bijna en jaar ook wel te vervelen, met telkens die reclames voor de Green Card

Op sterren.nl zag ik gisteravond NL-talige classics van Doe Maar etc. met clips
pi_42420542
Hoe kan ik die gratis digitale televisie van UPC opzeggen?
Ik kan er niet echt vrolijk van worden...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:24:06 #58
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_42420674
UPC bellen zou kunen werken denk ik...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:28:23 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_42424275
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 13:19 schreef Roynaldinho het volgende:
Hoe kan ik die gratis digitale televisie van UPC opzeggen?
Ik kan er niet echt vrolijk van worden...
Wat is het probleem? Hoe lang heb je het al?
pi_42425765
Ik heb het nu een paar maanden, alleen ik gebruik het bijna nooit. Het zenderaanbod dat bij het proefpakket zit is niet echt geweldig en ik vind het maar een gedoe met het zappen via dat kastje.
Dus dan maar opzeggen voordat dat gratis half jaar voorbij is.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:47:00 #61
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_42426535
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:21 schreef Roynaldinho het volgende:
Ik heb het nu een paar maanden, alleen ik gebruik het bijna nooit. Het zenderaanbod dat bij het proefpakket zit is niet echt geweldig en ik vind het maar een gedoe met het zappen via dat kastje.
Dus dan maar opzeggen voordat dat gratis half jaar voorbij is.
Ja, dat vind ik nu ook precies. Ik heb het pas net dus hou het nog even. Konden we nu niet 1 maand dat pakket met al die extra zenders gratis proberen? Dat lijkt me wel leuk, of ja, vooral mijn vriendin lijkt dat leuk Ik kijk niet zoveel tv. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de radiokanalen. Ik luister wel veel radio, dus misschien is dat een argument om UPS digital te houden. Eerst maar eens aansluiten op de versterker volgende week...
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:53:43 #62
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_42426718
Je kan volgens mij dat extra paket inderdaad aanvragen, en na een maand alweer opzeggen als je het niks vindt. Want juist die extra kanalen maken het de moeite waard, ik kijk tenminste het vaakst de kanalen die in het pretpaket zitten. Toen ik het twee maand geleden nam koste dat extra kanalen paket 2 euro per maand extra. Daarna wordt het 4 euro, als ik me niet vergis.

@roynaldinho: als je de ok knop indrukt, kun je al wel zappen door de beschrijving van wat nu op de andere kanalen is, dan heb je minder last van die overschakel tijd die je bij het zappen hebt.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_42426971
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:47 schreef leolinedance het volgende:
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de radiokanalen. Ik luister wel veel radio, dus misschien is dat een argument om UPS digital te houden. Eerst maar eens aansluiten op de versterker volgende week...
De geluidkwaliteit is niets mis mee. Hopelijk houden ze dat aanbod wel, want al die kanalen zonder reclame zijn perfect.. voor elk moment van de dag een ander muziekje zonder gestoord te worden door nieuws of reclame
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:19:48 #64
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_42427400
Ik heb sinds een week digitale televisie van UPC inclusief extra pakket en het bevalt prima. Nu hadden we hiervoor digitenne en dat was echt bagger, dus het is sowiezo al een verbetering, maar ik vind het afgezien daarvan nog steeds ok.

Ik waardeer vooral de extra docu-zenders (4 discoveries, travel channel, etc.) en de muziekzenders. In eerste instantie was ik wat teleurgesteld dat we geen TMF party hadden, maar dat hebben ze gelukkig gecorrigeerd dus qua muziekzenders ben ik nu ook tevreden.

De beeldkwaliteit is echt wel beter dan de analoge kabel (en digitenne) en op een 37" TV zie je dat ook echt. Ik merk ook dat de TruSurround-functie van de TV het bij meer kanalen doet en het beeldformaat is ook beter afgesteld op het scherm. Via de analoge kabel komt het wel eens voor dat je bij een breedbeelduitzending aan alle kanten balken krijgt, terwijl het plaatje juist goed op het scherm zou moeten passen.

Het is alleen jammer we de ontvanger op de HD-recorder hebben aangesloten en nu dus geen digitale televisie kunnen kijken en opnemen tegelijk. Een twin-tuner was leuk geweest, maar daar komen ze vast wel een keer mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')