Dat zal het zijn...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
verkeerd ingebeeld door de hitte. Is niks om je voor te schamen hoor![]()
Koop een ventilator en richt het op je bed, het scheelt echt en zo doe ik het ook alhoewel ik volgend jaar echt een airco ga aanschaffen (1tje van 200 euro vind ik wel duur genoegquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mensjes ik ga ook zo proberen te slapen, denk dat ik uiteindelijk in de tuin eindig ivm de hitte en dan morgen doodgeprikt ben door hele zwermen muggen, maar slaap lekkerrrrrrrrrrr
daar ga ik zo van naar de klote. Maar het is zooo lekker whehequote:
Heb er 3 op me gerichtquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Koop een ventilator en richt het op je bed, het scheelt echt en zo doe ik het ook alhoewel ik volgend jaar echt een airco ga aanschaffen (1tje van 200 euro vind ik wel duur genoeg. Leeggezogen worden door muggen en jeuk hebben is niet het ergste, in sommige gevallen maken ze je zelf ziek
de hitte vliegt naar je hoofdquote:
dan komen er juist muggen binnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:20 schreef ook_gek het volgende:
slaap gewoon met het raam open
tot nu toe geen last van gehadquote:
Ramen sochtends dicht zetten en savonds open helpt niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb er 3 op me gerichtkrijg er alleen maar keelk*anker van volgens mij als ik wakker word, of is dat het rokershoestje....muggen vallen sowiezo ter plekke dood als ze mijn bloed proeven zo ongezond leef ik
![]()
Kijk, dat hoor ik dus niet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tot nu toe geen last van gehad
zo en fan ding maakt een kut geluid en ga ik me dood aan ergeren
ik ook niet! Maar heb ook geen last van het geluid.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tot nu toe geen last van gehad
zo en fan ding maakt een kut geluid en ga ik me dood aan ergeren
ja ik dus wel en dan kan ik niet slapenquote:
Ook last van doofheid?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik ook niet! Maar heb ook geen last van het geluid.
whehhehe nee. Maar ben je volledig doof of kan je nog wel horen met behulp van een gehoordapparaat.quote:
Bied je je huis nou aan voor de meet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:28 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Geloof niet dat er stond...ik heb 2 ventilatoren....wie komt er hier gezellig zitten...![]()
Het 2e... Erzonder ben ik zo goed als doof tenzij het harde geluiden zijn...quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whehhehe nee. Maar ben je volledig doof of kan je nog wel horen met behulp van een gehoordapparaat.
gelukkig. Lijkt me dus echt kut om helemaal niks meer te kunnen horen. Geen muziekquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het 2e... Erzonder ben ik zo goed als doof tenzij het harde geluiden zijn...
jij komt toch ook wel naar de meet neem ik aan. Of kan je ons dan echt niet verstaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het 2e... Erzonder ben ik zo goed als doof tenzij het harde geluiden zijn...
Nee sorrie, slechte ervaringen gehad met grote meetings. Ik viel dan buiten de boot omdat ze dan druk en gezellig met mekaar kleppen en ik het niet kan volgen en me ga vervelen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij komt toch ook wel naar de meet neem ik aan. Of kan je ons dan echt niet verstaan.
Zit hier ook bij een airco. Aan te raden!quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Koop een ventilator en richt het op je bed, het scheelt echt en zo doe ik het ook alhoewel ik volgend jaar echt een airco ga aanschaffen (1tje van 200 euro vind ik wel duur genoeg. Leeggezogen worden door muggen en jeuk hebben is niet het ergste, in sommige gevallen maken ze je zelf ziek
nou dan kom ik ook nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee sorrie, slechte ervaringen gehad met grote meetings. Ik viel dan buiten de boot omdat ze dan druk en gezellig met mekaar kleppen en ik het niet kan volgen en me ga vervelen.
Maar ik gun 1ieder van jullie wel een leuke meet![]()
![]()
Doen we alles in gebaren :quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee sorrie, slechte ervaringen gehad met grote meetings. Ik viel dan buiten de boot omdat ze dan druk en gezellig met mekaar kleppen en ik het niet kan volgen en me ga vervelen.
Maar ik gun 1ieder van jullie wel een leuke meet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |