succes en kijk maar uit, pittige studiequote:Op maandag 24 juli 2006 18:44 schreef peristilius het volgende:
Ik woon nu ook in Enschede, begin dit jaar met werktuigbouwkunde aan Universiteit Twente.
wat nou bagger?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:28 schreef mindflick het volgende:
Enschede, mooie stad, uitgaan is er bagger, het volk uit Enschede is ook bagger. Zoiets als Almelo maar dan een mooier centrum.
ik sluit me hierbij volledig aanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
wat nou bagger?
En Enschede vergelijken met Almelo
Dat dusquote:
Haha succesquote:Op maandag 24 juli 2006 18:44 schreef peristilius het volgende:
Ik woon nu ook in Enschede, begin dit jaar met werktuigbouwkunde aan Universiteit Twente.
Dank je.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef Roolio het volgende:
[..]
Haha succesJe zult het nodig hebben. Waar woon je nu ergens?
Hehe succes op de campusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dank je.Ik woon nu op de campus.
Uitgaansleven in Enschede is goed zat hoor, alleen een beetje weinig keuze.. Maargoed als jij het naar je zin hebt dan is dat prima, zo kan het natuurlijk ook op de campus..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:30 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij heeft mijn flat geen naam, het is gewoon een relaxte flat waar iedereen een beetje zijn eigen ding doet, maar toch wel gezellig. Ik zie wel of ik later nog een keer naar de stad verkas, maar voorlopig zit dat er niet echt in. Het uitgaansleven in Enschede schijnt toch niet heel spannend te zijn, ik ga wel chillen op mijn terasje.
Of een kwartiertje fietsen natuurlijk.
Mja, ik kom waarschijnlijk ook wel vaak genoeg in de stad, ik zie het allemaal wel, ik moet sowieso af en toe langs de coffeeshop.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:13 schreef Roolio het volgende:
[..]
Uitgaansleven in Enschede is goed zat hoor, alleen een beetje weinig keuze.. Maargoed als jij het naar je zin hebt dan is dat prima, zo kan het natuurlijk ook op de campus..
Coffeeshops zat, ze gaan alleen om 12 uur dichtquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, ik kom waarschijnlijk ook wel vaak genoeg in de stad, ik zie het allemaal wel, ik moet sowieso af en toe langs de coffeeshop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |