quote:Op zondag 16 juli 2006 20:40 schreef Evertjan het volgende:
En dan heb ik nog een stapel DS spellen liggen die ik moet uitspelen en ik moet de laatse munten nog zien te vinden New Super Mario Bros.
hoe triest ben jij!quote:(...) met allemaal goede spellen en je moet het allemaal bijhouden want anders ben je een noob.
nee niet echt maar je moet wel alles bijhouden op gamesgebied en er komt nu zoveel leuks uitquote:Op zondag 16 juli 2006 21:03 schreef menesis het volgende:
[..]
hoe triest ben jij!Je koopt een game omdat je bang bent dat je vrienden je anders een noob vinden?
![]()
Ik koop al die leuke spellen niet voor niksquote:
Je Nederlands gaat al achteruit door al die games. Hup, leren jij!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hallo ik koop die spellen niks voor niks
nee. je hebt gamers en gamersquote:Op zondag 16 juli 2006 21:23 schreef Lexie het volgende:
Fokkers die een gamer nerd noemen.
Pot/ketel/zwart.
pics?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:26 schreef Plofkotje het volgende:
Ik noem hem ook geen nerd, dat zou een belediging voor me zijn (ik ben zelf ongeveer het toppunt van nerd).
lol, maak je jezelf nou gewoon belachelijk of ben je geen ''echte'' gamer?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:29 schreef Plofkotje het volgende:
Nee, dat houd de lens niet en ik ben bang voor de flits, licht is eng.. Straks word ik nog bruin![]()
Ik maak mezelf gewoon blachelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 22:02 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
lol, maak je jezelf nou gewoon belachelijk of ben je geen ''echte'' gamer?
Moet je je volume omhoog zetten.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:41 schreef vosss het volgende:
Ik heb 3x geluisterd, maar ik hoor echt niks?
Word. Pes5 ftw. (gamer jargonquote:Op zondag 16 juli 2006 21:00 schreef rival het volgende:
ik heb een 360... is niks zwaars aan.... speel pro evo 5 en wacht rustig op pro evo 6
Jij bent dus zo'n albino die als hij deze dagen buitenkomt door het zonnetje wordt "geowned"?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:40 schreef Evertjan het volgende:
Komen er binnenkort allemaal leuke spellen voor de 360. GoW en Viva Pinata en natuurlijk Dead Rising. maar ik level ook binnenkort mijn 3e char in WoW naar 60, human mage FTW. En dan heb ik nog een stapel DS spellen liggen die ik moet uitspelen en ik moet de laatse munten nog zien te vinden New Super Mario Bros.
En dan komt in het najaar de Nintendo Wii nog uit met allemaal leuke spellen
Dus dat is mijn klacht er zijn te veel leuke dingen op gamesgebied op dit moment. Het leven van een gamer is te zwaar. Vroeger had je gewoon de NES en dat was het met Mario Bros. Alleen al daarmee was je een half jaar bezig en nu heb je drie consoles in huis met allemaal goede spellen en je moet het allemaal bijhouden want anders ben je een noob. En noobs worden geownt zo dat was nijn klacht. Bedankt voor het luisteren
maar zelf wel een love xbox avatar hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:20 schreef Misanthropist het volgende:
nerd
jezelf gamer noemen
World of Nerdcraft
over noobs en ownen praten
hoe oud ben je?
Wel sharen héquote:Op zondag 16 juli 2006 22:32 schreef Plofkotje het volgende:
[..]
Ik maak mezelf gewoon blachelijk(heb stiekem ergens wel een leven op een harde schrijf staan als ik me niet vergis)
Iedereen: Cheater cheater!!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:27 schreef hydrah het volgende:
Er gaat inderdaad niks boven een lekker potje counter-strike. Waarna je winnend en Ragend de server uitgebonjoured wordt met een permanente bann.
Meestal zeg ik dan, als ik wel cheat haat je me dan ? zoja dan ben ik een cheater, zo nee dan ben veranderd er niks.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Iedereen: Cheater cheater!!![]()
Jij: Helemaal niet, ik ben gewoon goed!![]()
*Ban*
![]()
Ik was eens America's Army aan het spelen:quote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Iedereen: Cheater cheater!!![]()
Jij: Helemaal niet, ik ben gewoon goed!![]()
*Ban*
![]()
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLL HAHAquote:Op maandag 17 juli 2006 20:32 schreef hydrah het volgende:
[..]
Meestal zeg ik dan, als ik wel cheat haat je me dan ? zoja dan ben ik een cheater, zo nee dan ben veranderd er niks.
verkapt-kijk-hoe-ik-een-verkapt-check-hoe-rijk-ik-ben-topic.... post kan maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:00 schreef SamStar het volgende:
verkapt-check-hoe-rijk-ik-ben-topic....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |