Is een zwembad hygiënisch dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef Ablaze het volgende:
Mensen die de zee zo hygienisch als een zwembad willen hebben
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bullshit alles wordt vermalen wat de zee ingaat....
kans is eerder van een klein kindjein de buurt wat in het water heb zitten schijten dat je er daar een van ziet... maar die drijven..
en poep is toch niet vies?? heeft niemand met zn handen aangezeten hoor!
Ik heb ze niet gezien nee, hoezo?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:53 schreef longinus het volgende:
Er waren zeker geen vrouwen in de buurt ?
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:51 schreef BYM het volgende:
Was het niet op het IJsselmeer? Arm afgerukt na waterongeval IJsselmeer
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:51 schreef BYM het volgende:
Was het niet op het IJsselmeer? Arm afgerukt na waterongeval IJsselmeer
Vrouwen poepen niet dus kan je een drol uitsluiten.quote:
Jij zit echt veel te veel achter internet door met zulke lulkoek te komen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die naar zee gaan
Te kansloos:
- veel te druk
- zwetende lelijke mensen
- zout in je bek
- kut negers die je van alles proberen aan te smeren
- ranzigheid op de zeebodem
- van die "coastgards" die een en al muscle zijn
- kenker ver parkeren
- noord/zuid holland![]()
![]()
![]()
- vrouwen van 50 die topless zonnen
- zand in je ogen
- drinken te snel warm
- mensen waar schaamhaar uit zwempak kruipt
Mannen gaan niet de zee in?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:58 schreef longinus het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet dus kan je een drol uitsluiten.
Als hij alleen maar mannen zag is de kans groot dat het wel een drol wasquote:
Ik weet wat je bedoeld. Toen ik klein was waren we op het strand, en ik was met m'n broer schelpen aan het zoeken langs de zeelijn. Zie ik opeens een "plastic zakje" drijven, dus ik denk "hey, dat is handig, daar kan ik m'n schelpen indoen". Dus ik pak het op, bleek het ook een kwal te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:17 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik heb een kwallenfobie. Poep/zeewier/krabben maakt me niks uit, maar als ik kwallen zie ben ik weg.
Waarschijnlijk opgelopen toen ik als 10-jarige aan het "bodyboarden" was met een stuk surfplank en ik mijn linkerbinnenbeen een kwal raakte. Dat leverde een vrij pijnlijke plek op van mijn lies tot enkel.
Kutbeesten ook, onnodig gevaarlijk en ze hebben een vreemde bouw, geen hersens enzo
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef The_Voice_Within het volgende:
Dus ik pak het op, bleek het ook een kwal te zijn.En dat toen toch verrekte pijn!
Gatverquote:Op zondag 16 juli 2006 22:23 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
pijnlijk!.
Ik heb nachtmerries gehad toen ik in frankrijk op een strand kwam waar 4 man met spatels in een gele kwal van 1meter diameter stond te hakken. Waarna de kwal af en toe schichtige bewegingen maakte![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |