1. JAquote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
Laten we een kleine Alpe d'Huez prono maken!
Alpe d'Huez-prono
1. Rijdt er een vlucht weg? (Ja/Nee) (1 punt maximaal voor deze vraag)
2. Wie zitten er in deze vlucht? (Noem 10 renners, 3 punten voor een goede renner, 1 punt eraf voor een foute renner)
3. Wat is de maximale voorsprong van de vluchters op het peloton met de favorieten? (Antwoord in minuten en seconden, 5 punten voor een goed antwoord, 4 voor binnen de 10 seconden, 3 voor binnen 20, 2 voor binnen 30 en 1 punt voor binnen 40 seconden)
4. Wie wint uiteindelijk op Alpe d'Huez? (5 punten)
5. Wie draagt na dinsdag het geel? (3 punten)
1. Jaquote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
Laten we een kleine Alpe d'Huez prono maken!
Alpe d'Huez-prono
1. Rijdt er een vlucht weg? (Ja/Nee) (1 punt maximaal voor deze vraag)
2. Wie zitten er in deze vlucht? (Noem 10 renners, 3 punten voor een goede renner, 1 punt eraf voor een foute renner)
3. Wat is de maximale voorsprong van de vluchters op het peloton met de favorieten? (Antwoord in minuten en seconden, 5 punten voor een goed antwoord, 4 voor binnen de 10 seconden, 3 voor binnen 20, 2 voor binnen 30 en 1 punt voor binnen 40 seconden)
4. Wie wint uiteindelijk op Alpe d'Huez? (5 punten)
5. Wie draagt na dinsdag het geel? (3 punten)
Nou er zijn natuurlijk nog meer kapers en de bergtrui ligt nog steeds vrij open. Ik zie Mercado ook nog wel in een vroege ontsnapping meegaan en Rasmussen mag dat denk ik in ieder geval dinsdag niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:55 schreef Ericr het volgende:
Rasmussen nog maar 7 punten naar de la Fuente die er doorheen zakte vandaag. In principe is een aanval dus niet eens nodig, gewoon samen met Boogerd op de cols de punten wegkapen.
Gilbert werd vandaag op 32 minuten gereden (op zeer grote afstand van de rest), dus ik heb zo mijn twijfels of hij nog veel zal laten zien in de rest van de tour.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
2. VOIGT Jens, SINKEWITZ Patrik, CALZATI Sylvain, WEGMANN Fabian, RASMUSSEN Mickael, ZUBELDIA Haimar, MONCOUTIE David, CHAVANEL Sylvain, GILBERT Philippe, MERCADO Juan Miguel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |