De geheimen van negerts. Nee, geen bashtopic, maar een poging om de geheimen van de donkergekleurde medemens te ontrafelen.
Ik kom regelmatig negerts tegen (Dat is niet vreemd, gezien ik in Rotterdam-Zuid woon). Regelmatig begint er echter een exemplaar te vertellen dat hij me er erg lekker uit vindt zien, en dan vooral mijn borsten en vagina. Vandaag kwam ik weer zo'n exemplaar tegen.
Mijn borsten zijn weinig verhuld, dus daar kan ik nog in komen, maar hoe ziet een negert nou hoe mijn doos er uit ziet? zitten er stiekem x-ray filters in zijn zonnebril? Weet hij iets met spiegeltjes te doen dat hij het kan zien? Wie helpt me hier uit de brand?
Waarom verder in het bijzonder mijn borsten en doos? Ik weet ook wel dat het meest voor de hand liggende antwoord is dat ik een grafkop heb, maar boeit dat dan helemaal niet?
Is dit verder een gave die negerts specifiek hebben, of hebben andere mannen die gaven ook, maar houden die gewoon hun mond dicht?
Nog ten laatste, is wat ze over negers en seks hebben waar?
Samenvattend:
1) Hoe zien negerts mijn doos
2) Waarom opmerkingen over mijn borsten en doos, maar zelden over mijn gezicht
3) Geldt 1 alleen voor negers, of geldt het voor alle mannen, maar praten alleen negers er over
4) Is het waar wat gezegd wordt over negers en seks
[ Bericht 12% gewijzigd door Alicey op 16-07-2006 17:58:08 ]