Dus jij wil zegge dat jij een lust bent voor vrouwen?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:36 schreef vruitig het volgende:
Wat is dat toch met de vrouwen van tegenwoordig dat ze denken dat mannen maar een lustobject zijn. Ik (wij) hebben ook een innerlijk hoor! En dan nog maar te zwijgen over het misbruik maken van je als je dronken bent, denken lekkere vrouwen nu dat serieus elke vent ze wil? Sommige mannen maken zich nog wel druk over een innerlijk hoorEn dan ook nog betasten, en als ik de politie erbij zou roepen dan nemen ze me niet serieus.
Hypocriete vrouwen die zelf wel mogen betasten
Vrouwen die misbruik van je proberen te maken als je dronken bent
zeur niet. neuken is lekker.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:36 schreef vruitig het volgende:
Wat is dat toch met de vrouwen van tegenwoordig dat ze denken dat mannen maar een lustobject zijn. Ik (wij) hebben ook een innerlijk hoor! En dan nog maar te zwijgen over het misbruik maken van je als je dronken bent, denken lekkere vrouwen nu dat serieus elke vent ze wil? Sommige mannen maken zich nog wel druk over een innerlijk hoorEn dan ook nog betasten, en als ik de politie erbij zou roepen dan nemen ze me niet serieus.
Hypocriete vrouwen die zelf wel mogen betasten
Vrouwen die misbruik van je proberen te maken als je dronken bent
Ja, hoe wil jij dan gezien worden?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:48 schreef descendent1 het volgende:
Maar als je geen t(r)offee bent TS: wat ben je dan wel?![]()
Brak nu zeker.![]()
Ze zien me als een lustobjectquote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dus jij wil zegge dat jij een lust bent voor vrouwen?![]()
![]()
![]()
![]()
één vrouw die zichzelf hebbedingetje noemt moet niet klagen dat ze zich gebruikt voelt...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:20 schreef hebbedingetje het volgende:
*in kruis grijp*
Bij sommige mannen moet je nou eenmaal niet verder kijken dan het uiterlijk, want daar zit dan niks. Accepteer het en doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:47 schreef vruitig het volgende:
[..]
Ze zien me als een lustobjectWerd ik maar eens gewaardeerd om mijn innerlijk.
Eens.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:59 schreef nsfw het volgende:
[..]
één vrouw die zichzelf hebbedingetje noemt moet niet klagen dat ze zich gebruikt voelt...
Maar dat doe je ook niet![]()
Derek uit Zoolander zei het: "Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?"quote:
Whehe, idd één van de mooiere quotes.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef vruitig het volgende:
[..]
Derek uit Zoolander zei het: "Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |