Dat hoor ik graag, een vrouw die zegt 'ik sta open'.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
Ik sta open voor excuses ...
CC je bent geen muts hoor Dat is lucille al Nu jij nogquote:Op zondag 16 juli 2006 14:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Same here. We hebben beide dus iets gedaan wat Cc () niet leuk vindt. Zullen we samen ook even excuses aanbieden?
Als je iets kapot maakt moet je het ook weer fixen. Zo hebben wij een keer een tuinstoel naar de andere wereld geholpen, na gejank (zo wat letterlijk, hij had dat ding al jaren) van de eigenaar maar verteld dat hij een nieuwe moest kopen en de rekening moest sturen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef skippy22 het volgende:
De buurman kwam net aan de deur met de medeling dat ik gsiter nacht door z,n tuin hebt geploegt Met tranen in z,n ogen vertelde ie dat z,n mooie plantjes dood zijnNu moet ik nieuwe plantjes kopen
voor die mongool niet dus Ik ga toch ook niet bij hem zeuren dat m,n fiets en kleren zwart zijn geworden Door die gore tuin van hem
![]()
![]()
![]()
Buurman![]()
![]()
![]()
fok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent gewoon een vieze tuinkabouter die snachts door zijn tuin struintquote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef skippy22 het volgende:
De buurman kwam net aan de deur met de medeling dat ik gsiter nacht door z,n tuin hebt geploegt Met tranen in z,n ogen vertelde ie dat z,n mooie plantjes dood zijnNu moet ik nieuwe plantjes kopen
voor die mongool niet dus Ik ga toch ook niet bij hem zeuren dat m,n fiets en kleren zwart zijn geworden Door die gore tuin van hem
![]()
![]()
![]()
Buurman![]()
![]()
![]()
fok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Benjamin Franklin zei ooit:quote:Op zondag 16 juli 2006 14:56 schreef skippy22 het volgende:
[..]
CC je bent geen muts hoor Dat is lucille al Nu jij nog![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Benjamin Franklin zei ooit:
He that is good for not making excuses is seldom good for anything else.
Volgende week is jou tuin aan de beurt zoalshetisquote:Op zondag 16 juli 2006 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent gewoon een vieze tuinkabouter die snachts door zijn tuin struint![]()
goor stuk schorem!
ik zou zeggen doe je best. ten eerste gaan mijn ganzen blaten en dan neem ik die vieze tuinkaboutergrijns met een welgemikte nag-champa trap te grazen.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:07 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Volgende week is jou tuin aan de beurt zoalshetis![]()
Sorry Ccquote:Op zondag 16 juli 2006 14:54 schreef Copycat het volgende:
Ik sta open voor excuses ...
Dus ik ben nergens goed voorquote:Op zondag 16 juli 2006 15:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Benjamin Franklin zei ooit:
He that is good for making excuses is seldom good for anything else.
En als je dat nu ook eens tegen je buurman zegtquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En als je dat nu ook eens tegen je buurman zegt![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En als je dat nu ook eens tegen je buurman zegt![]()
Waarom niet jij hebt zijn tuin toch gemolt met je zatte kopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |