Nee, die gaan altijd over kleine meisjes.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef Omkron het volgende:
Chris2K topic.
Had je je buurman maar niet moeten pesten!quote:
Ja hallo, ik doe net zo hard mee. Dan kan ik er toch niets van zeggen dat ze moeten ophouden.quote:
Is het tuincentrum open vandaag?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je je buurman maar niet moeten pesten!
En nu naar het tuincentrum voor nieuwe burenplantjes!
hup hup!
Tuincentrum is vandaag dicht Tis zondag mutsquote:Op zondag 16 juli 2006 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had je je buurman maar niet moeten pesten!
En nu naar het tuincentrum voor nieuwe burenplantjes!
hup hup!
Nieuwe plantjes - hij is er door heen geragt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef AffenStrudel het volgende:
Samenvatting?
CC een muts noemen is zo'n beetje je doodsvonnis tekenen. Is dat wat je wilt?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:41 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Tuincentrum is vandaag dicht Tis zondag muts![]()
Is het geen koopzondag vandaag?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:40 schreef Lucille het volgende:
Is het tuincentrum open vandaag?
Weet ik veel, ik weet nooit wanneer het koopzondag is. Ik koop nooit op zondag.quote:
Cc CC blijven noemen komt anders ook in de richting ...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:43 schreef Lucille het volgende:
CC een muts noemen is zo'n beetje je doodsvonnis tekenen. Is dat wat je wilt?
kut skippyquote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef skippy22 het volgende:
De buurman kwam net aan de deur met de medeling dat ik gsiter nacht door z,n tuin hebt geploegt Met tranen in z,n ogen vertelde ie dat z,n mooie plantjes dood zijnNu moet ik nieuwe plantjes kopen
voor die mongool niet dus Ik ga toch ook niet bij hem zeuren dat m,n fiets en kleren zwart zijn geworden Door die gore tuin van hem
![]()
![]()
![]()
Buurman![]()
![]()
![]()
fok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow kut, ik schrijf inderdaad altijd CC.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc CC blijven noemen komt anders ook in de richting ...
Neequote:Op zondag 16 juli 2006 14:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
CC een muts noemen is zo'n beetje je doodsvonnis tekenen. Is dat wat je wilt?
Same here. We hebben beide dus iets gedaan wat Cc (quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |