Omdat ik der met m,n fiets doorheen ben gereden Kun je dat zelf niet bedenken mongoolquote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Sebasser het volgende:
en hoe komt dat zijn tuin kapot is dan ?
Dus je bent wel door die tuin heengegaan?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga toch ook niet bij hem zeuren dat m,n fiets en kleren zwart zijn geworden Door die gore tuin van hem![]()
![]()
![]()
Wie gaat er dan ook door een tuin fietsen ??quote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Omdat ik der met m,n fiets doorheen ben gereden Kun je dat zelf niet bedenken mongool
Jij bent juist hier de mongool.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Omdat ik der met m,n fiets doorheen ben gereden Kun je dat zelf niet bedenken mongool
Dan lijkt het me logisch dat je de plantjes moet kopen, je hebt ze ook verrot gemaakt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hou dan op te janken mongoolquote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nah, ik was ff te drukquote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hmm nou ja lijkt der wel opquote:Op zondag 16 juli 2006 14:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dus je bent wel door die tuin heengegaan?
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:28 schreef Minisuisse het volgende:
Dan moet je ook maar niet zoveel zuipen knurft
Door de tuin fietsen dan he. Toch niet de actie van de buurman?quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef Lucille het volgende:
Door de tuin fietsen dan he. Toch niet de actie van de buurman?
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:30 schreef thomzor het volgende:
is dat nieuw tegenwoordig? dat de TT op de TS zelf slaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |