9.9 maarquote:Op maandag 25 september 2006 07:55 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Lazovic(ik heb nog niet gekeken hoeveel punten dat heeft opgeleverd)
Geloof me, dat doe je goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:08 schreef Maikalo het volgende:
Ronde 7:
Boschker: 0 Pt.
Alex: 5 Pt. Vreven: -1 Pt. Stam: -1 Pt. De Cler: 1 Pt.
Buijs: 6 Pt. Bosvelt: 0 Pt. Boutahar: 9.7 Pt.
Lazovic: 2 Pt. Nevland: 2 Pt. Biseswar: 1 Pt.
Kujovic: 4 Pt. Gyan: 2 Pt. Teixeira: 0 Pt. Caluwé: 1.6 Pt. Medunjanin: 6 Pt. Redan: 0 Pt. Pinas: 1 Pt.
24.7 punten. 23e in de subleague en 14972 overall![]()
Ik sta eerste bij ons in de poule met 278.6 punten totaal; 36.6 deze ronde (ondanks -4 van Sankoh!) en deze periode heb ik 96.1 punt!quote:Op maandag 13 november 2006 18:10 schreef -jos- het volgende:
Uiteraard houd ik mijn profcoach elke week bij en het gaat perfect
Dat is er nu ook nog, terwijl ik met van Nieuwstadt, Bakircioglu en Farfan zo lekker scoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:54 schreef -jos- het volgende:
Hmmz volgens mij is er iets flink fout gegaan daaro, gisteravond kon ik halverwege de westrijd namelijk nog gewoon wisselen en sinds vandaag is er alleen maar een database error te zien...
Ik zie niets van een database error. Alles werkt hier gewoon. Alleen weet ik niet in hoeverre de puntentelling klopt. Volgens mij had ik gister net zoveel punten als nu, alleen als je nu op de spelers klikt die gister speelden zijn die wel bijgewerkt (Alex bijv) maar is mijn puntenaantal niet gestegen.quote:Op zondag 26 november 2006 11:57 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Dat is er nu ook nog, terwijl ik met van Nieuwstadt, Bakircioglu en Farfan zo lekker scoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |