Veel minder.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:58 schreef gronk het volgende:
Corruptie kennen ze in de USA ook goed hoor.
je bent indd kanswaardig iets te worden in hun systeem, je word geindoctrineerd (present education is pure indoctrination it is taught to fit in not beyond) en als je het geld hebt kun je doorstuderen en jezelf daarna implementeren in hun maatschappij waar je in een van de lagen meewerkt aan wat de corporaties sterk houd.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
In Nederland heeft iedereen de kans om iets te worden, iedereen gaat naar school, iedereen kan doorstuderen, en een goede baan krijgen. Hier in ons land is het je eigen schuld als je onvoldoende financieele middelen hebt. Je kunt alles afschuiven op anderen, maar je kunt hier zelf je toekomst bepalen.
Hoe je het ook wendt of keert, je wilt niet met droge ogen beweren dat de verdeling van de welvaart in de westerse wereld net zo slecht is als die in de Arabische wereld. Nee, ook hier is het niet in elk land even goed geregeld noch ideaal, maar alles is beter dan de middeleeuwse manier waarop de Arabische maatschappijen in elkaar steken.quote:
beter... zucht.. ja het westen is altijd beter he, ego strelen enzoquote:Op zondag 16 juli 2006 15:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, je wilt niet met droge ogen beweren dat de verdeling van de welvaart in de westerse wereld net zo slecht is als die in de Arabische wereld. Nee, ook hier is het niet in elk land even goed geregeld noch ideaal, maar alles is beter dan de middeleeuwse manier waarop de Arabische maatschappijen in elkaar steken.
Dat is natuurlijk klinkkrare onzin. NL is overgoten met nepotisme en organisaties draaien op het uitmelken van bepaalde groepen werknemers.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
In Nederland heeft iedereen de kans om iets te worden, iedereen gaat naar school, iedereen kan doorstuderen, en een goede baan krijgen. Hier in ons land is het je eigen schuld als je onvoldoende financieele middelen hebt. Je kunt alles afschuiven op anderen, maar je kunt hier zelf je toekomst bepalen.
Gelukkig heb je in niet-westerse samenlevingen meer keuze.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je bent indd kanswaardig iets te worden in hun systeem, je word geindoctrineerd (present education is pure indoctrination it is taught to fit in not beyond) en als je het geld hebt kun je doorstuderen en jezelf daarna implementeren in hun maatschappij waar je in een van de lagen meewerkt aan wat de corporaties sterk houd.
je bent niet erg goed in zelf nadenken, heb je dat stukje ook overgetiept uit een schoolboekje?
Het is een triest topic geworden. Er is al pagina's niets aan.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:01 schreef Slayage het volgende:
Deze topic heet Israël, Libanon, oorlog mensen![]()
Dit kon anders ook zo uit een schoolboekje komen, maar dan wel uit een ''alternatief'' schoolboekje.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je bent indd kanswaardig iets te worden in hun systeem, je word geindoctrineerd (present education is pure indoctrination it is taught to fit in not beyond) en als je het geld hebt kun je doorstuderen en jezelf daarna implementeren in hun maatschappij waar je in een van de lagen meewerkt aan wat de corporaties sterk houd.
je bent niet erg goed in zelf nadenken, heb je dat stukje ook overgetiept uit een schoolboekje?
Corruptie is van een andere soort, maar 't komt wel degelijk voor. Vraag de ex-medewerkers van enron maar.quote:
Het spijt me dat ik het moet zeggen; ik heb een ontiegelijke hekel aan op de man spelen, maar ik vindt deze user echt de helderheid van de discussie in de weg staan, met allerlei klaarblijkelijk uit persoonlijke frustratie geboren denkbeelden die passen in TRU maar niet in NWS.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
beter... zucht.. ja het westen is altijd beter he, ego strelen enzo
je moest eens weten.
Het is niet hun systeem het is ons systeem. En ik ben er trots op dat mijn voorouders hier een welvaartsstaat hebben gebouwd i.p.v. elkaar afschieten omdat de ene net iets anders denkt over een goedsdienstig onderwerpquote:Op zondag 16 juli 2006 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je hebt in een doosje vergiftigde chocolaatjes ook keuze welke van de vergiftigde chocolaatjes je eet.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:02 schreef klez het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in niet-westerse samenlevingen meer keuze.![]()
En weer geen argumenten...... Knap hoor.....quote:Op zondag 16 juli 2006 15:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
beter... zucht.. ja het westen is altijd beter he, ego strelen enzo
je moest eens weten.
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:03 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het moet zeggen; ik heb een ontiegelijke hekel aan op de man spelen, maar ik vindt deze user echt de helderheid van de discussie in de weg staan, met allerlei klaarblijkelijk uit persoonlijke frustratie geboren denkbeelden die passen in TRU maar niet in NWS.
Onzin, iedereen kan studeren en wat worden in het leven, of zijn er soms beperkende maatregelen voor bepaalde bevolkingsgroepen?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk klinkkrare onzin. NL is overgoten met nepotisme en organisaties draaien op het uitmelken van bepaalde groepen werknemers.
Vraag me of tot hoe hoog Hezbollah kan bieden. In een direct conflict dan. Die 50 raketten richting Haifa en Tiberias zijn nou niet echt voldoende om de IDF een halt toe te roepen.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:02 schreef Xenwolfie het volgende:
Israel is weer aan het bombarderen in Beiroet, Hezbollah is zwaarder geschut aan het inzetten zegt men op CNN.
Weer geen argumenten... Knap hoor....quote:
Sterker nog, ik denk wel degelijk dat corruptie ook in de Westerse wereld een groot probleem is, wat echt te vuur en te zwaard bestreden zou moeten worden. Maar dat is offtopic en heeft inderdaad met de oorlog in Libanon niets te maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:03 schreef gronk het volgende:
[..]
Corruptie is van een andere soort, maar 't komt wel degelijk voor. Vraag de ex-medewerkers van enron maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |