quote:Op zondag 16 juli 2006 12:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
Takke zooi, ik was dus op de markt in Den Bosch bij het levenslied had al wat bier op. Eneuh z'n kei mooi meske zat me de heletijd aan te kijken.. dus ik keek natuurlijk terug. Dus ik denk DIE VAT IK! Maar me vrienden liepen doordus toen zag ik haar niet meer. En vanmiddag ga ik weer, duim aub dat ze er weer is
![]()
Klacht: Kut vrienden Geen eigen wil![]()
We liepen door stonden we een paar meter voor hun .. dus ik keek nog achterom keek zij ook nog, en toen wouden me vrienden nog verder vooraanquote:Op zondag 16 juli 2006 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
En dan nog wat... jij trekt je mond niet open als je vrienden doorlopen.
Moet je hun niet de schuld geven.![]()
Nu ben je het meisje van je dromen kwijt omdat je een slappeling bent.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
We liepen door stonden we een paar meter voor hun .. dus ik keek nog achterom keek zij ook nog, en toen wouden me vrienden nog verder vooraan![]()
Nee omdat me vrienden door liepenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu ben je het meisje van je dromen kwijt omdat je een slappeling bent.Wat sneu.
Hehhee, jammer daar gaat de meetingquote:Op zondag 16 juli 2006 13:18 schreef Kindervriend het volgende:
Onze meeting gaat niet door denk ik, Pantroffel. Ik ga zwemmen in plaats van op zo'n heet kutplein naar B-artiesten luisteren.
En jij dus te slap was om niet met ze mee te lopen.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee omdat me vrienden door liepen![]()
Succes .quote:nja de hoop op vanmiddag![]()
Ik ga rond 3 uur ofzo moet nog wachten op iemand.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:06 schreef Xrenity het volgende:
Wat de neuk doe je hier dan?
Piraten muziekquote:Op zondag 16 juli 2006 14:12 schreef Gluckskafer het volgende:
Een kei mooi meskes die van smartlappenmuziek houd![]()
Geblondeerde kampwijven en ander gepauperte.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Piraten muziekEn ja die zijn er echt wel ! Ze komen meestal voor de gezelligheid
![]()
Nou lopen nog wel lekkere vrouwkes rond en het zijn niet allemaal kampersquote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Geblondeerde kampwijven en ander gepauperte.
Af en toe een piratenliedje opzetten voor de gein tussendoor oke. Maar de hele dag gaan luisterenMaar ieder zijn smaak
![]()
Misschien was ze wel met haar vriend en zat je je gewoon te (eye) fuckenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
Takke zooi, ik was dus op de markt in Den Bosch bij het levenslied had al wat bier op. Eneuh z'n kei mooi meske zat me de heletijd aan te kijken.. dus ik keek natuurlijk terug. Dus ik denk DIE VAT IK! Maar me vrienden liepen doordus toen zag ik haar niet meer. En vanmiddag ga ik weer, duim aub dat ze er weer is
![]()
Klacht: Kut vrienden![]()
Nee stonden 2 andere vrouwkes bijquote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien was ze wel met haar vriend en zat je je gewoon te (eye) fucken
Misschien was ze met haar vriendinnen en keek ze voor een van die twee anderenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee stonden 2 andere vrouwkes bij![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Misschien was ze met haar vriendinnen en keek ze voor een van die twee anderen
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:12 schreef Gluckskafer het volgende:
Een kei mooi meske die van smartlappenmuziek houd![]()
Ze kijkt naar je, en jij denkt meteen ik VAT ze.
Op dat soort muziek komt alleen maar kampwijven en ander gepauperte op af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |