Tot GTA IV uitkomt... Dat kan wel eens het ultieme spel wordenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
En ik denk dat Saints Row een hoop dingen uit GTA verbeterd, bijvoorbeeld aimen, camera tijdens het rijden, physics, character customisation, een wereld die vanaf het begin open is , winkels overvallen.
Dat is hier helaas niet het geval....quote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb die melding wel eens gehad maar toen stond mijn modem uit
Dat is wel het fijne van pcquote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, dat was ik gedwongen te doen in het begin, dankzij mods rijden ze in de hood nu in toffe wagens.
Nee, niet sportwagens ofzo hoor, maak je niet druk. Monster Trucks, Quads etc.
Spel toch al unmodded een paar keer uitgespeeld, dus nu lekker aanklooien
28 Aug dacht ikquote:Op maandag 17 juli 2006 16:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tot GTA IV uitkomt... Dat kan wel eens het ultieme spel worden
Maar tot nu toe lijkt Saint's Row idd echt een toppertje te worden. Is er al een europese release date?
Hoe gek het misschien ook klinkt voor je, maar gratis je spel een langere levensduur geven dmv een mod vind ik best een groot voordeelquote:
Naa... ik vind het spel verzieken..quote:Op maandag 17 juli 2006 16:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoe gek het misschien ook klinkt voor je, maar gratis je spel een langere levensduur geven dmv een mod vind ik best een groot voordeel
Mods != cheatsquote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Naa... ik vind het spel verzieken..
En dan heb ik het niet over de nadelige gevolgen van mods gebruiken.. maar dat is meer wat voor een andere topic
Die downloadpacks van bijv oblivion zijn ook gewoon mods, dat is toch niet erg dat je dat soort uitbreidingen gratis kan downloaden voor GTA: SAquote:Op maandag 17 juli 2006 16:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Naa... ik vind het spel verzieken..
En dan heb ik het niet over de nadelige gevolgen van mods gebruiken.. maar dat is meer wat voor een andere topic
Dat waren een paar ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:32 schreef Atuniel het volgende:
* Atuniel herrinert zich vaag potjes Burnout revenge afgelopen Zaterdagnacht
quote:
Exclusieve GTA4-deal Microsoft voedt overnamegeruchten
Door René Wichers - maandag 17 juli 2006 15:38 - Bron: Redactie Tweakers.net - Views: 6.334 - Permalink
Dat Grand Theft Auto IV op 19 oktober 2007 in de Europese winkels ligt, lijkt wel vast te staan - de grote vraag is voorlopig voor welke platforms het langverwachte spel zal uitkomen. Eerdere GTA-versies verschenen exclusief voor Sony's PlayStations, of waren ook op de pc te spelen. Twee maanden terug liet Microsoft-spellenvoorman Peter Moore tijdens de E3-beurs echter al weten dat Microsoft en GTA-maker Rockstar een deal hadden gesloten, wat in eerste instantie leek te betekenen dat GTA IV niet alleen voor de PlayStation 3, maar ook voor de Xbox 360 zou uitkomen. Inmiddels hebben Rockstar en Microsoft bekend gemaakt dat bepaalde content uitsluitend voor de Microsoft-console beschikbaar zal komen, en wel in de vorm van 'episodic content' voor Xbox Live-abonnees.
Tijdens de E3-beurs werd door Moore al gesuggereerd dat GTA IV wel eens een exclusieve 360-titel zou kunnen worden. Dat gerucht werd door Sony-topman Jack Tretton vorige maand ongewild versterkt toen hij in een interview meldde dat de GTA-serie voor de PlayStation-verkopers zonder twijfel een 'behulpzame' game was, maar tegelijkertijd benadrukte dat hun consoles het prima zonder de steun van het even omstreden als populaire spel konden stellen. Blogsite Rated-M trok zijn conclusies: Microsoft en Rockstar schurken zozeer tegen elkaar aan dat een Microsoft-topman met een GTA-tatoeage op zijn biceps rondloopt, terwijl de huidige eigenaar Take Two veel last van de omstreden Rockstar-games zou hebben. Hoewel de GTA-serie buitengewoon succesvol is, lopen er immers vrijwel continu rechtszaken tegen het bedrijf, waardoor een spel als 'Snow' - waarin de hoofdrolspeler punten scoort met drugshandel - nog voor de release werd teruggetrokken. Andere spellen van Rockstar floppen vrijwel zonder uitzondering, schrijft de site, en Take Two zou dus best van deze franchise afwillen. Met de interesse van Microsoft, dat over diepe zakken, goede advocaten en een neusje voor publiciteit beschikt, lijkt de volgende stap dan ook eenvoudig: Microsoft neemt Rockstar over. Uiteraard wordt het gerucht door alle betrokken bedrijven ontkend.
Ik zet bij GTA standaard mijn garage vol met motoren, die dingen heerschen HARD de pan uitquote:Op maandag 17 juli 2006 15:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
[edit]Ook al geen motoren?!
Auto's zuigen men. Motoren, heli's, vliegtuigen
. Ik gebruik nauwelijks iets anders in GTA
.
Nou ja, af en toe iets anders. Monster trucks, quads ed.
Yups, die kans zit er groot in... Komt volgend jaar uit... tis nu afwachten...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef -Dries- het volgende:
GTA IV dus mogelijk exclusief voor de Xbox? Dan is mijn twijfel weg omtrent het kiezen tussen PS3 of Xbox360
Ik weet wel zeker van nietquote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Morthill het volgende:
Ik moet nog zien dat Microsoft zomaar Rockstar gaat overnemen. Kan me niet voorstellen dat Sony geen interesse heeft.
Geen slechtere reclame dan GTA. Hoe goed de game ook verkoopt, het is een besmeurde naam die je toch liever niet direct met jouw bedrijf verbonden wil hebben....Denk ik zo. Geld stinkt in dit geval wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Morthill het volgende:
Ik moet nog zien dat Microsoft zomaar Rockstar gaat overnemen. Kan me niet voorstellen dat Sony geen interesse heeft.
Da's wel heel snel...Nou ja, ik heb NFS: MW overgeslagen dus zou deze best willen hebben mits het een goede game is.quote:
0800 023 3894quote:Op maandag 17 juli 2006 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is het hulpdesknummer van MS ook alweer?
Ziet er wel geinig uit. Alleen lijkt het gewoon net een opgepoetste versie van GTA.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EM9rUnK-Tng
5 minuten van Saints Row demo, het schijnt dat in Amerika er een demo disc ligt in verschillende winkels![]()
![]()
![]()
Of je kan het makkelijk googlenquote:Op maandag 17 juli 2006 19:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe is dat nummer zo bekend dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |