Dat gedoe met die gekleurde driehoekjes is me ook te onrealistisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
Gelukkig zit er niet de mogelijkheid om de knoppen instellingen te veranderen... non reason dus.
Ja ben ik wel met je eens.. maar vind het eigenlijk wel het mooiste spel op de 360.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat gedoe met die gekleurde driehoekjes is me ook te onrealistisch.
Die nachtmissies vond ik persoonlijk de minste.. maar gelukkig zit er verder wel veel gurillia oorlogsvoering in. Dekking achter een tank en de sloppenwijken in enzo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
Een mooi spel is het zekerMaar goed, ik zet wel even door. Ik zit nu bij die missie waar ik die drie tanks moet opblazen. Wel pittig.
Nog 8 jaar wachten en we weten of het realistisch of onrealistisch isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
dat kan je uitzetten als je het echt erg vindquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
EN DAT IS EEN GROOT NADEEL INDERDAAD!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:52 schreef Tain het volgende:
De AI van mannetjes die je moet beschermen vind ik wel vrij duf trouwens, sta je achter een muurtje te schuilen en gaat degene die je moet beschermen gewoon naast het muurtje staan zodat ie wordt neergeschoten
Eergisteren dus iets van 10x een stuk overnieuw moeten doen om die reden, toen was ik het wel even zatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
EN DAT IS EEN GROOT NADEEL INDERDAAD!!!
Ja ik zit bij die ambassade.. al een paar keer geprobeerd ... maar of ik word mol geschoten (meestal) maar die president ook omdat ie met zn geinporem kogels wil vangenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Eergisteren dus iets van 10x een stuk overnieuw moeten doen om die reden, toen was ik het wel even zat
Die kan je sturenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Die A.I. is bagger inderdaad....ook van je teammates.
Tsja, maar de AI moet ook op zichzelf goed staan. Hoop niet dat over 8 jaar bij elk special forces team iedereen een randmongool is die alleen nuttig is als ie goed wordt aangestuurd door de teamleider.quote:
Het gaat ook over toekomst soldaten en is gebaseerd op echte technologie. Besturing vond ik zelf uitermate goed. Mooiste spel op 360 naar mijn mening....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben ontzettend aan het genietenquote:Op maandag 17 juli 2006 20:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
Is LOTR wat? Demo voelde wel zwaar ok aan.
Wat mij betreft het beste spel voor de 360 tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het gaat ook over toekomst soldaten en is gebaseerd op echte technologie. Besturing vond ik zelf uitermate goed. Mooiste spel op 360 naar mijn mening....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Voor Dead Rising heb ik GRAW wel uitgespeeld.
Alleen begin stukje gekeken, menu ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
30 minuten van Saint Row !
http://xboxyde.com/stream_2791_en.html
Nou moet eerlijk zeggen dat het er wel erg cool uitzag... als je het bestand download krijg je een iets betere resolutie.... sfeer kwam wel over. Ook de Eurogamer preview van de MP liet me toch iets anders denken over de titel..... Ik hou mijn opties open en ga deze game demo zeker downen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Alleen begin stukje gekeken, menu ziet er lekker uit
Zal wel van de demo zijn die we 1 Augustus ook krijgen denk ik?
Zat gisteren te denken aan Tiger Woods.... dat zou cool zijn met zijn 3-en een tournament op zaterdagavond ofzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Voor Dead Rising heb ik GRAW wel uitgespeeld.
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef Sjotime het volgende:
Zat gisteren te denken aan Tiger Woods.... dat zou cool zijn met zijn 3-en een tournament op zaterdagavond ofzo
Ja,...en dan een update krijgen over je tegenstanders vorderingen..... om de druk op te voeren tijdens het gamenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ook cool zou zijn als je samen een tournament zou kunnen doen, maar niet teglijkertijd hoefde te spelen. Dus een course binnen 1 week hebben gespeeld ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |