hey,....je zit me voor de gek te houden!quote:Op zondag 16 juli 2006 06:08 schreef michiel_merk het volgende:
wat is supergrass ?
neequote:Op zondag 16 juli 2006 06:14 schreef saksia het volgende:
[..]
hey,....je zit me voor de gek te houden!![]()
het ultieme feelgood nummer is toch echt een nummer van chamillionaire! wie beslist dat hun dat hebben?quote:Op zondag 16 juli 2006 06:34 schreef popolon het volgende:
Ze hebben 't ultieme 'feel good' nummer op hun naam staan: Alright.
Goede band trouwens.
Oh dat is puur eigen ervaring, nummer doet me denken aan Lowlands eind jaren '90 in de alpha tent na twaalven.quote:Op zondag 16 juli 2006 06:52 schreef rival het volgende:
[..]
het ultieme feelgood nummer is toch echt een nummer van chamillionaire! wie beslist dat hun dat hebben?
QFTquote:Op zondag 16 juli 2006 06:34 schreef popolon het volgende:
Ze hebben 't ultieme 'feel good' nummer op hun naam staan: Alright.
Goede band trouwens.
Net een groot deel van de CD binnengetrokken. Deze ga ik nog wel kopen denk ik. Lekker.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Die laatste van ze is ook wel leuk, Road to Rouen. Vooral St. Petersburg is een prachtig nummer. Hij is alleen een beetje aan de korte kant helaas. Wel mooi...
Daar heb je gelijk in, die is er voor zover kan oordelen nog niet. Als je even je OP update met een korte biografie of bandfoto dan kan deze vanaf nu gewoon worden gebruikt als centraal Supergrasstopic.quote:Op zondag 16 juli 2006 06:05 schreef saksia het volgende:
Voordat ik er een topic over open/op mak, oimdat ik het gevoel heb dat ik droom en iets te straalbezopen ben........zie ik het nu echt goed dat er nog geen Supergrass topic is (ja, ik heb de search gebruikt en al!!)?!!![]()
![]()
![]()
Geniaal natuurlijk. Teenage-anthem.quote:We are young, we run green, keep our teeth, nice and clean,
See our friends, see the sights, feel alright.
We wake up, we go out, smoke a fag, put it out,
Are we like you? I can't be sure,
Of the scene, as she turns, we are strange in our worlds.
But we are young, we get by, can't go mad, ain't got time,
Sleep around, if we like, but we're alright.
Got some cash, bought some wheels, took it out, cross the fields,
Lost control, hit a wall, but we're alright.
Of the scene, as she turns, we are strange in our worlds.
But we are young, we run green, keep our teeth, nice and clean,
Of the scene, as she turns, we are strange in our world.
But we are young, we run green, keep our teeth, nice and clean,
Eens, dat was dan ook een single. Vanaf '99 werden ze een 'bij-vlagen-leuke-single-band', de albums als geheel werden minder boeiend.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
DD, het was toch echt zonde geweest als ze met name Grace nooit op plaat hadden geperst hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |