Ik ben nog geen 40 hoor !quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja inderdaad. dus als jij er ook zo 1 ben,stop ermee![]()
Het is smerig werk, maar iemand moet het toch doenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb een diep respect voor jou als Cabbie![]()
beetje respect voor je moederquote:Op zondag 16 juli 2006 05:47 schreef Homdeck het volgende:
Wij hebben 1 keer per jaar hier dorpsfeest en de editie van dit jaar was dus vanavond. Dan heb je dus altijd van die wijven die je normaal niet ziet in de kroeg maar die nu een keer op stap mogen van manlief.
Vanavond zat er dus weer zo'n 40+er tegen mijn been aan te rijden. Nadat ik haar afgeschud had en met een leuk meisje aan de bar stond te praten, liep ze ineens langs en greep me vol in mijn piemol. Donder op kutwijf, ik hoef je stinkende gleuf waar je al 3 kinderen uitgescheten hebt niet![]()
Amenquote:
Kmoest lachen....quote:Op maandag 17 juli 2006 01:31 schreef Raphaelo29 het volgende:
misschien heb je een ouwe kop...
Eerder een beetje een jong boytoy hoofd.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:31 schreef Raphaelo29 het volgende:
misschien heb je een ouwe kop...
Whehehehehehquote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef MortChill het volgende:
Ik ken ook een geile veertiger
[afbeelding]
Ik loop liever op blote voeten...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:49 schreef M-I-L-F het volgende:
Een jong groen blaadje, wil best een ouwe bok..
Want wie op blote voeten loopt wil best een ouwe sok!
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef MortChill het volgende:
Ik ken ook een geile veertiger
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |