tuurlijk jongen.quote:
Bullshit.quote:
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef pvc_boer het volgende:
Ze worden ook niet gedwongen mee te lopen
Nee idd ze kiezen er zelf voor, maar ze lopen mee om hem uit te lopen.. wie verwacht nou dat je dood gaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:15 schreef pvc_boer het volgende:
Ze worden ook niet gedwongen mee te lopen
daar kon je nog wel eens naast zitten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:27 schreef pvc_boer het volgende:
Niemand
Ik wilde er ook niet mee zeggen dat ze er wel voor kozen.
Maar met dit weer weet je gewoon dat je goed moet drinken.
Ik ken de gezondheid van de 2 overleden mensen niet maar zoiets voel je aankomen toch..
Of ik zit er naast
Is er al iets bekend over de slachtoffers?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:27 schreef pvc_boer het volgende:
Niemand
Ik wilde er ook niet mee zeggen dat ze er wel voor kozen.
Maar met dit weer weet je gewoon dat je goed moet drinken.
Ik ken de gezondheid van de 2 overleden mensen niet maar zoiets voel je aankomen toch..
Of ik zit er naast
yep:quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over de slachtoffers?
Als je met zulk weer gaat lopen, en er wordt door de media aangeraden je niet al te veel inspannen dan loop je (no pun intended) zo'n risico. Vind het nogal dom dat sommigen hun eigen grenzen blijkbaar niet kennen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:14 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Bullshit.
Ze lopen toch niet mee om dood te gaan ??!!.
Kan, maar je kan de organisatie nu ook weer niet de schuld geven, je zou verwachten dat iedereen zijn eigen grenzen kent idd..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef Rekkie het volgende:
Dus had de organisatie moeten ingrijpen en de start af lassen
Dat doe ik ook niet.... Mensen moet zelf ook hun verstand gebruikenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:46 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Kan, maar je kan de organisatie nu ook weer niet de schuld geven, je zou verwachten dat iedereen zijn eigen grenzen kent idd..
Helaas is dat voor veel mensen moeilijk. Vandaar dat we zo ontzettend veel (bututtelende) regels hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.... Mensen moet zelf ook hun verstand gebruiken
Mensen zonder gezond verstand --> Deporteren ---> afschieten....quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas is dat voor veel mensen moeilijk. Vandaar dat we zo ontzettend veel (bututtelende) regels hebbenen ja afschuiven doen de meeste dan ook graag (roken en dan de fabrikant aanklagen bijvoorbeeld).
Het zou een hoop oplossen inderdaadquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen zonder gezond verstand --> Deporteren ---> afschieten....
Oeh ik lijk wel op een beroemde dictator op deze manier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |