3 marathons op 1 dag kunnen lopen zegt nog niets over 4x 50 km wandellen. Ik denk dat een serveerster minder moeite heeft met de 4daagse als een professionele hardloper hoor. En nee, je mag de 4daagse niet hardlopend doen! Het is een wandel-tocht.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ach gut. Een beetje lopen, moeilijk zeg![]()
![]()
![]()
Man als ik wil loop ik 3 Marathons op een dag uit met 1 banaan.
Zoals ik al zei: Militairen ( synoniem voor VMBO'ers), Bejaarden, VMBO'ers en mensen die nog nooit iets gepresteerd hebben lopen daarin mee.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
3 marathons op 1 dag kunnen lopen zegt nog niets over 4x 50 km wandellen. Ik denk dat een serveerster minder moeite heeft met de 4daagse als een professionele hardloper hoor. En nee, je mag de 4daagse niet hardlopend doen! Het is een wandel-tocht.
en breezersletjes natuurlijkquote:Op maandag 17 juli 2006 20:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Militairen ( synoniem voor VMBO'ers), Bejaarden, VMBO'ers en mensen die nog nooit iets gepresteerd hebben lopen daarin mee.
Te kansloos gewoon.
En dat antwoord komt van een werkloze HBO'er, waarschijnlijk prototype-corpsbal, die overal tegenaan loopt te kotsen als het niet in zijn straatje ligt. Oogkleppen op en met een tunnelvizie alles afkraken waar ze zelf te lui of te beroerd voor zijn. Van die types die denken dat een lappie stof om iemands reet symbool staat voor het kennisniveau van die persoon.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zoals ik al zei: Militairen ( synoniem voor VMBO'ers), Bejaarden, VMBO'ers en mensen die nog nooit iets gepresteerd hebben lopen daarin mee.
Te kansloos gewoon.
Elke HBO'er een korpsbalquote:Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
En dat antwoord komt van een werkloze HBO'er, waarschijnlijk prototype-corpsbal, die overal tegenaan loopt te kotsen als het niet in zijn straatje ligt. Oogkleppen op en met een tunnelvizie alles afkraken waar ze zelf te lui of te beroerd voor zijn. Van die types die denken dat een lappie stof om iemands reet symbool staat voor het kennisniveau van die persoon.
Als mensen het leuk vinden om de vierdaagse te lopen (vanwege het lopen of vanwege de 4x 50-km kroegentocht), laat ze dan toch! Dat jij dan te beroerd bent om een stukje te gaan lopen, prima. Maar ga dan ook niet lopen zeiken als de organisatie beslist om de routes vanwege omstandigheden in te korten.
Laat jij je maar lekker voor een kar binden en ren dan lekker achter die banaan aan die iemand die op die kar zit aan hengeltje voor je kop houdt.
Als je zo gaat beredeneren dan hoef je nieteens aan de 4daagse mee te doen, want start en finish zijn elke dag nagenoeg op dezelfde plek. Trek je die vergelijking dan door dan is de effectieve afstand die iemand in zijn leven heeft afgelegd de afstand tussen het punt waarop die persoon geboren werd en het punt waar hij overleed. Dus een baby die 's nachts geboren is op de evenaar en na ca. 6 maanden 's nachts op dezelfde plek komt te overlijden heeft qua reizen het meeste rendement uit z'n leven gehaald. Dus waarom zou je uberhaupt bewegen?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
En verder: Probeer je mijn mening bij te stellen ? Wandelen is voor IQ lozen. Met de auto gaat veel snellert![]()
Het is tunnelvisiequote:Op maandag 17 juli 2006 20:42 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
En dat antwoord komt van een werkloze HBO'er, waarschijnlijk prototype-corpsbal, die overal tegenaan loopt te kotsen als het niet in zijn straatje ligt. Oogkleppen op en met een tunnelvizie alles afkraken waar ze zelf te lui of te beroerd voor zijn. Van die types die denken dat een lappie stof om iemands reet symbool staat voor het kennisniveau van die persoon.
Als mensen het leuk vinden om de vierdaagse te lopen (vanwege het lopen of vanwege de 4x 50-km kroegentocht), laat ze dan toch! Dat jij dan te beroerd bent om een stukje te gaan lopen, prima. Maar ga dan ook niet lopen zeiken als de organisatie beslist om de routes vanwege omstandigheden in te korten.
Laat jij je maar lekker voor een kar binden en ren dan lekker achter die banaan aan die iemand die op die kar zit aan hengeltje voor je kop houdt.
Aldus de grootste loser vanuit zijn luie bureaustoel...quote:Op maandag 17 juli 2006 18:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja vind je het gek, domme loser, met zulke inkortingen![]()
![]()
jij bent dan ook gewoon domquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik snap 'm niet.
relkloonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:22 schreef _The_General_ het volgende:
Stoer he, ons leger afkraken,
Looser,
jij welquote:
uuh hond uitgelaten, uurtje op de hometrainer gezeten en een beetje tour gekeken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:27 schreef _The_General_ het volgende:
En wat heb jij vandaag bereikt beste Plae@ ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |