Schijnbaar niet. TS is alleen maar aan het kijken naar kleine cabrio's gezien zijn reacties. Hieruit kun je wel raden dat hij niet op zoek is naar een 19 persoons SUV.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nogmaals, TS zoekt een toffe bak, dat kan dus een 2-zitter zijn, maar ook een 19 persoons SUV
er staat wel dat ie een klein cabrio'tje wil, maar niet dat ie geen 19 persoons SUV wilquote:Op zondag 16 juli 2006 13:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Schijnbaar niet. TS is alleen maar aan het kijken naar kleine cabrio's gezien zijn reacties. Hieruit kun je wel raden dat hij niet op zoek is naar een 19 persoons SUV.Of lezen jullie zijn reacties niet?
Ik rij meestal 1:9 gemiddeld en op de snelweg 1:10... Dus wat jij zegt gaat iig niet altijd op.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:22 schreef D.Rose het volgende:
1:7/8 gemiddeld? Dan kun je dus ook 1:10 op de snelweg halen.
Die rijdt dan waarschijnlijk ook veel meer kilometers.quote:En dat van de onderhoudskosten is ook een fabeltje. Onze Passat is duurder in onderhoud.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat wel dat ie een klein cabrio'tje wil, maar niet dat ie geen 19 persoons SUV wil
niet altijd wellicht, maar nu welquote:Op zondag 16 juli 2006 14:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik rij meestal 1:9 gemiddeld en op de snelweg 1:10... Dus wat jij zegt gaat iig niet altijd op.
[..]
klopt, maar ik bedoelde relatief (prijs onderdelen, grote beurt,...)quote:Die rijdt dan waarschijnlijk ook veel meer kilometers.
ik raad hem geen andere auto's aan, dat waren anderenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
en jij hebt nu gezien zijn posts geen enkel idee wat voor soort auto hij aan het zoeken is? En toch stug andere auto's blijven aanraden.
![]()
Wat is dit voor nutteloze reaktie?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef dr-phil het volgende:
Chrysler 300C
misschien moet je het topic ff doorlezenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:32 schreef MikeyMan het volgende:
En ja; volledig gefundeerd en in lijn met wat de TS zoekt ook ja...
Ja, en dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien moet je het topic ff doorlezen
Wat zit je nou slap te ouwehoeren vent...quote:
ik ga het niet eens meer uitleggen, jongetjes als jij zijn toch te eigenwijs om ergens anders voor open te staanquote:Op zondag 16 juli 2006 14:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wat zit je nou slap te ouwehoeren vent...
Goedzo... Ik zou zeker geen poging doen het gebrek aan connectie tussen je hersenspinsels en de realiteit te verklaren...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga het niet eens meer uitleggen, jongetjes als jij zijn toch te eigenwijs om ergens anders voor open te staan
Honda S2000. Redelijk zuinig (voor 240 pk), bulletproof techniek dus behoorlijk betrouwbaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:55 schreef DonVincenzo het volgende:
He jongens mag het ff wat rustiger?
Ik kan zelf best aangeven wat ik wel of niet interessant wil hoor.Maar sommige suggesties zijn inderdaad nogal idioot.
Wat ik zoek is niet persé een cabrio, maar zeker géén oldtimer, geen Volvo gezinsauto en geen benzine slurpend Amerikaans monster. Ik zoek een mooie, beetje sportieve auto die je voor een redelijk maandbedrag kunt rijden en praktisch in gebruik is.![]()
Nog iemand iets op te merken over een (gesloten) TT?
Of misschien een gloednieuwe Smart Roadster?Kan ook voor 20.000.
Ja op zich best leuk maar persoonlijk wat minder aangezien mn zus er ook al een heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:00 schreef twi het volgende:
Een Mazda MX-5?
Sjah dan heb je een boel keuzes hoor:quote:Op zondag 16 juli 2006 16:01 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja goed met praktisch bedoel ik makkelijk te rijden voor dagelijks gebruik, maar er hoeft geen hele Ikea kast in te passen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |