Onze posts hebben elkaar gekruisd... Als je de 968 niet mooi vindt houdt het op inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:36 schreef DonVincenzo het volgende:
Een 968 uit 1992 kost ongeveer hetzelfde als een SLK of C70 uit 2000. Dat scheelt nogal. Bovendien vind ik het niet zo'n mooie auto.
Uiteraard bij een Corvette-specialist, anderen vertrouw ik niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij de beun op de hoek neem ik aan? Want zelfs huis-tuin-en-keuken-merken vragen vaak meer voor een beurt dan 200 euro.
het is juist minder auto (trager, kleiner), alleen 2x zo duur, en iets betere kwaliteitquote:Nooit iets stuk is overdreven. Maar veel minder dan bij een Corvette. Het is gewoon duidelijk meer auto.
[..]
]Als je een goede hebt, en deze goed onderhoudt, zijn beurtjes en banden in principe genoegquote:Twee dan?Het is idd geen reden om hem te kopen, maar het is wel iets wat van invloed is op de onderhoudskosten. Onderhoud is meer dan beurtjes en banden.
[..
er zijn ook oude Corvette's die voor tonnen weggaan. Ze zullen beide hun uitschieters hebben.quote:
Honest mistake, het was autotrader waar ik keek. Korte nacht gehad, niet 100% scherp...
[..]
Jij wil toch niet serieus beweren dat oude Corvettes meer waard zijn dan oude Porsches. Een Speedster (ooit de instap Porsche) levert nu 100.000 tot 300.000 euro op. Om maar wat te noemen.
[..]
Weet niet meer welke het was.quote:Je bedoelt toch niet de 3.2 carrera die per abuis bj. 95 heeft staan en voor 18K te koop staat? Want die komt uit 1985 (21 jaar oud) en levert nu nog 34% van de nieuwwaarde (53K destijds) op. Na 21 jaar!
Was duidelijk, we hadden de hoop al opgegevenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:17 schreef DonVincenzo het volgende:
Ehm jongens... zowel Boxster als Corvette vind ik niet echt interessant, dus laat die discussie maar zitten.
Dat was duidelijk, ik had het dan ook tegen DS4, niet tegen TSquote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hij heeft toch al duidelijk gemaakt dat hij geen Corvette wil? Leuk dat jij er eentje hebt maar dat is verder absoluut niet boeiend.
Hebben ze dat inklapsysteem al voorelkaar?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef ThaFreak het volgende:
hardtop cabrio = EOS![]()
![]()
die is alleen een stukje duurder
Wat zou daar mis mee moeten zijn?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hebben ze dat inklapsysteem al voorelkaar?
(weer zo'n fapper)
laatste wat ik gehoord heb zijn ze er helemaal klaar mee.....er rijden al een paar testmodellen rond in europa geloof ik ben meer van audi dan vw tegenwoordigquote:Op maandag 17 juli 2006 17:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hebben ze dat inklapsysteem al voorelkaar?
(weer zo'n fapper)
Ow wacht, het is met zo'n inklapdak.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:12 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik wil dus geen hardtop.
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4224quote:Op maandag 17 juli 2006 17:10 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wat zou daar mis mee moeten zijn?
Vind het ook een enorm vette auto...
das zowat een jaar geleden... Ze staan ondertussen al bij de dealer...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4224
Erg mooie auto inderdaad, mooi vouw systeem ook, als het werkt
Dat is mooiquote:Op maandag 17 juli 2006 17:24 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
das zowat een jaar geleden... Ze staan ondertussen al bij de dealer...
maar nog niet uit te leveren als het goed isquote:Op maandag 17 juli 2006 17:24 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
das zowat een jaar geleden... Ze staan ondertussen al bij de dealer...
zal morgen eens vragen hoe het precies zit, maar volgens mij waren er alleen nog maar testmodellen in nlquote:Op maandag 17 juli 2006 18:40 schreef Domi het volgende:
EOS'en heb ik er al een fiks aantal van zien rondrijden verdeeld door nederland dus ik neem aan dat hij gewoon geleverd is
daar ben ik het wel enigszins mee eens... Wilders heeft er eentjequote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef ChRoNiC het volgende:
TT valt wel in dezelfde categorie als de Z3 en de SLK.. Zelfde personen rijden daar ook in.
Correctquote:Op maandag 17 juli 2006 22:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
daar ben ik het wel enigszins mee eens... Wilders heeft er eentje
Kut, ik vind het van ontwerp alledrie best mooie wagens.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef ChRoNiC het volgende:
TT valt wel in dezelfde categorie als de Z3 en de SLK.. Zelfde personen rijden daar ook in.
Een goede suggestie in dit topic was een C70.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:14 schreef eer-ik het volgende:
TS, ben je er inmiddels al een beetje achter wat voor auto je wilt kopen?
Blijf je bij de SLK? Of heb je andere ideëen opgedaan naar mate dit topic gevorderd is?
Mvg, Eer-ik
Dan is er toch geen bezwaar? Je koopt de auto toch niet om wat anderen er van vinden?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:37 schreef DonVincenzo het volgende:
Kut, ik vind het van ontwerp alledrie best mooie wagens.
Daarom ook dequote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan is er toch geen bezwaar? Je koopt de auto toch niet om wat anderen er van vinden?
"Je zal ze de kost moeten geven"quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan is er toch geen bezwaar? Je koopt de auto toch niet om wat anderen er van vinden?
Liever niet.quote:
Mail me maar met meer info; v_cocotti@yahoo.comquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:12 schreef Thermo het volgende:
Ik heb nog een C70 convertible te koop staan mocht je interesse hebben
Niets mis met de SLK.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Kun je aangeven wat er dan mis is met de SLK en Smart?
Eigenlijk alleen het schakelen. En dat gaat dusdanig irritant dat die hele auto voor mij al niet meer hoeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef DonVincenzo het volgende:
Kun je aangeven wat er dan mis is met de Smart?
ik heb een keer in een smart de snelweg mee gereden, damn wat een horror. leek wel een blinde bromvlieg. smart is vooral leuk als invalide karretje (maar je mag hem niet op je stoep zetten) in de stad, verder is het een onhandig, veel te dure nepauto.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:47 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen het schakelen. En dat gaat dusdanig irritant dat die hele auto voor mij al niet meer hoeft.
Je geeft een tik op de pook en het duurt gewoon ruim een seconde voordat de bak daarwerkelijk schakelt. Nu kun je zeggen "ach, wat is een seconde" Maar dat merk je snel genoeg tijdens het rijden
Wij hebben het wel over een Smart Roadster heh, dat is een andere auto dan die kleine stadswagentjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een keer in een smart de snelweg mee gereden, damn wat een horror. leek wel een blinde bromvlieg. smart is vooral leuk als invalide karretje (maar je mag hem niet op je stoep zetten) in de stad, verder is het een onhandig, veel te dure nepauto.
Mjah... En nogsteeds moet je een fax sturen om een schakel-aktie aan te vragen... Laat maar zitten... Als ze die dingen met handbak hadden gemaakt was het een hit geweest...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:01 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wij hebben het wel over een Smart Roadster heh, dat is een andere auto dan die kleine stadswagentjes.
Dat klopt maar ik doelde op dat het wel wat anders rijdt dan zo'n klein Smart ForOne geval.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah... En nogsteeds moet je een fax sturen om een schakel-aktie aan te vragen... Laat maar zitten... Als ze die dingen met handbak hadden gemaakt was het een hit geweest...
Neem voor het onderhoud maar gewoon dezelfde waarden als van de Volvo 850 / V70 / S70. Basis is hetzelfde en is zeer, zeer betrouwbaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:04 schreef DonVincenzo het volgende:
Hmm, ik kan niet vinden wat een C70 aan onderhoud doet.
Gebruik zal zo rond 1:10 a 1:11 liggen, afhankelijk van de motor.
Kijk eens op dat forum, dan zie je dat ik de vraag daar al gesteld had.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Neem voor het onderhoud maar gewoon dezelfde waarden als van de Volvo 850 / V70 / S70. Basis is hetzelfde en is zeer, zeer betrouwbaar.
Zie dit Volvo 850 Forum http://www.volvo850forum.nl/
De C70 Coupe / Cabrio is een geupgrade en bomvolle 850 maar dan als coupe, net als de 780 Bertone in de jaren 80 ook zo'n prachtauto (een 760 coupe met memoryseats etc en dat 20 jaar geleden!)
que?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
de C70 die meerijd in de cross op sintmaarten, dat zijn twee aan elkaar gelaste volvo's. de voorkant is van een 850
die C70 had onherstelbare schade (gaten in het plafond, schutbord krom), ze hebben de complete voorkant eraf gehaald en een 850 erop gelast.
Aha. En de link met het topic?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
de C70 die meerijd in de cross op sintmaarten, dat zijn twee aan elkaar gelaste volvo's. de voorkant is van een 850
die C70 had onherstelbare schade (gaten in het plafond, schutbord krom), ze hebben de complete voorkant eraf gehaald en een 850 erop gelast.
De 200 of de 200K?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:36 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik heb in principe een SLK gekocht. Ik laat 'm nog ff anwb keuren en als dat goed verloopt is ie zaterdag van mij.
Lijkt mij een verstandige keuze.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:59 schreef DonVincenzo het volgende:
De 200. Eentje uit 1999 met zo ongeveer alle opties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |